13/08/2012

Olympics in London

Ahojte :)! Dnes novú časť nepridávam, no chcela by som vám tu napísať aspoň pár viet o včerajšom záverečnom ceremoniáli a celkovo o tohtoročnej olympiáde.. Možno to síce ani nebudete čítať (a ani vás nenútim), no keď som ho včera pozerala doslova som bola mimo.. Briti to spravili perfektne, aj keď sa mi ten úvod až tak nepáčil, koniec však jednoznačne stál zato! Je neskutočné, koľko ľudí z celého sveta dokáže spojiť Olympiáda.. Počas tých dvoch  týždňov som takmer každý deň sledovala aspoň niektoré zo športov a výkony či rekordy, ktoré padali sú naozaj obdivuhodné. Športovci z celého sveta dokázali, že sa na Olympiádu v Londýne dostali právom a tí najlepší boli ocenení cennými medailami. Neviem, aké športy ste pozerali vy (teda ak ste vôbec pozerali :D..), no ja som si s radosťou pozrela cyklistiku, v ktorej som fandila nášmu Petrovi Saganovi, tenis, atletiku, basketbal, plávanie či kanoistiku.. Proste bolo toho naozaj veľa, keďže som veľký športový fanúšik :).. No výkony, ktoré podali športovci ako Usain Bolt, Michael Phelps, David Rudisha... si ľudia po celom svete navždy zapamätajú! A aj napriek tomu, že naši športovci získali len 4 medaile (1x striebro, 3x bronz), treba poďakovať aj im za všetky predvedené výkony a snahu
o podanie čo najlepšieho výkonu..O 4 roky to snáď bude ešte lepšie a domov si naši športovci donesú minimálne dvojnásobok tohtoročných medailí.
No a čo sa týka záverečného ceremoniálu, podľa mňa bol perfektný! Skvelý program, úžasné svetelné efekty, krásna scéna v tvare britskej vlajky, veľa tanečníkov a veľkolepý ohňostroj na záver.
Umelci ako Emily Sandé, The Who, Take That, Jessie J, Taio Cruz, One Direction, George Michael, Muse, Spice Girls a veľa ďalších predviedli skvelé vystúpenia!
Ja osobne som si však najviac užila vystúpenie One Direction! Ja ich proste zbožňujem! A ich vystúpenie som si pozrela ešte minimálne 5x potom a ešte stále nemám dosť! Najradšej by som skákala od radosti a vrieskala, keď ich vidím... :D :D.. Som na nich taká hradá! Je to neskutočná česť, že sa tam vôbec dostali.. A tá zmenená verzia WMYB bola úžasná! Chalani vyzerali skvelo ako vždy a kto ich nevidel, môže ľutovať! I love you guys so much! 
Takže také mini zhrnutie mojich pocitov :D... Čo si o tom myslíte vy? Pozerali ste olympiádu alebo aspoň ten záverečný ceremoniál? :))
Erika :-*
A tu je ešte pár fotiek :)...







5 comments:

  1. Anonymous13/8/12 22:08

    Od kedy skončila olympiáda tak nemám čo pozerať =D KeĎ chodilo plávanie, tak som večer ani vonku nechodila, lebo som musela vidieť Michaela Phelpsa alebo Ryana Lochteho ako užasne plávajú a či opäť vyhrajú =) z každého ich úspechu som sa tešila a keď raz som pozerala ako Phelps nevyhral som z toho bola smutna a som Néénéé kričala na celý dom =D som proste všetko prežívala, jak keby išlo o život =) Najviac som pozerala plávanie a atletiku, tak som k tomu pridala futbal, volejbal a ostatné športy. Vždy keď som si sadla ku telke ta na 4 kanáloch išiel iný šport tak som si jeden vybrala a sledovala =) Vždy som pozerala aj Našich športovcov a fandila im =) Osobne si myslím, že niektorí mali aj na lepší výsledok, ale čo už. To čo sa nepodarilo v Londýne (a dúfam že aj viac), sa snáď podarí v Riu =)) a ešte k záverečnému ceremoniálu . . . nepozerala som ho celý ale One Direction som videla a to je hlavné =D Bolo to úžasné a ta scéna s Britskou vlajkou bola nádherná =) asi presvedčím mamku že chcem take na dvor =D ešte som ich vystúpenie zo včera na nete nezhliadla, ale takoj idem pohľadať a kukam až do rana =D
    A Niall bol Nádherný (ako vždy, no proste najkrajší) =D
    takže toto sú moje pocity z Olympiády, aj keď je to len časť z toho, čo som prežívala v skutočnosti doma pri telke =) Už sa teším na ďalšiu v Riu a moja mamka sa smeje, či i ja tam už budem štartovať v behu na 1500m =D =D =D Co neni može byc =D =D =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som to tiež dosť prežívala a keď išlo na viacerých programoch niečo dobré tak som musela prepínať, aby som videla všetko :D.. Čo sa týka našich športovcov, taktiež si myslím, že sme mali na viac, no snáď nabudúce :).. Ak mamka dovolí, dojdem potom na návštevu, okej? :D... A ďakujem za tvoj názor Mims a myslím, že máš na to, aby si sa tam raz dostala aj ty :-**

      Delete
    2. Anonymous13/8/12 22:41

      tak na našom biednom výbere išlo len na 4 kanáloch a to i tak ze na 2 toto iste len na jednom po slovensky a na druhom po česky =D a hej dojdi len daj vediet kedy =D neze dojdes a nikto nebude doma =D =D =D mam nato sa dostať ASPOŇ medzi divákov =D =D

      Delete
    3. v podstat aj u nás to tak bolo s tými kanálmi :D... ale ja dojdem, až keď budeš mať tú vlajku na záhrade.. :D.. ty máš aj na to, sa dostať NIELEN medzi divákov ale aj medzi súťažiacich ;)

      Delete
    4. Anonymous14/8/12 23:15

      ta to sa ešte načakaš =D hmm snáď =))

      Delete