31/08/2012

Never say Never14


Ahojté! Prpáčte, že až dnes, ale včera som nestihla pridať novú.. Btw, dnes budeme mať s Laurou twitcam o 15tej, takže ak by ste mali čas a chceli sa opäť zasmiať, môžte si ho pozrieť, link tu potom dám ;).. 


Keď som prišla domov, bolo u nás akési podozrivé ticho! Ocko by už mal byť o takomto čase doma a mamka s Tracy tiež. Jedine, že by šli niekam do mesta..
Prešla som cez kuchyňu a obývačku, kde nikto nebol, keď som začula hlasy z terasy..
„No jasné, sú na záhrade“ pomyslela som si a otvorila som dvere terasy.
No keď som sa im už chcela pozdraviť, začula som ako mamka hovorí ticho ockovi:
„Mal by si jej to povedať John!“
„Veď vieš čo sa stalo.. Podľa mňa tam ani nebude chcieť ísť..“ namietal ocko.
„Ale aj tak jej to povedz! Vždy sme si všetko hovorili a nech sa rozhodne sama..“
Doplo mi, že hovoria o tom koncerte a tak som sa vybrala k nim.
„Čaute“ pozdravila som im a oni na mňa prekvapene pozreli.
„Ahoj“ odzdravili mi naraz a vymenili si pohľady.
Sadla som si na hojdačku, kde bola aj Tracy a dala som jej pusu na líčko.
„A o tom koncerte už viem, ak ste sa bavili o tom“ uškrnula som sa a oni sa na mňa ospravedlňujúco pozreli.
„Akoto?“ opýtal sa ma ocko.
„Alex!“
„No jasné.. Že ma to nenapadlo skôr“ buchol sa po čele..
„A chceš tam ísť?“ opýtala sa zvedavo mamka.
„Neviem.. Ešte si to rozmyslím“ povedala som nezaujato.
„Ale vieš, že tam bude aj..“
„Áno, viem oci..“ prerušila som ho skôr, než stihol povedať jeho meno.
„Tak teda dobre.. A mimochodom, mám 2 lístky do VIP sektoru, ak by ste chceli..“
„Okay, beriem na vedomie.. Poviem to Alex, lebo zajtra si chcela ísť kúpiť lístok.. A ak nepôjdem ja, tak ho dám niekomu kto pôjde s ňou.“
„Dobre..“ pousmial sa ocko.
„A oci? Ďakujem“ objala som ho s úsmevom.
„Nemáš za čo slniečko!“
Vyšla som hore do svojej izby a hneď som vytočila Alexine číslo.

„Ahoj“ zdvihla mi prekvapene.
„Ahoj.. Len som ti chcela povedať, že si zajtra nemusíš ísť kupovať lístok na koncert.“
„Prečo nie?“
„Pretože mi ocko práve povedal, že má 2 VIP vstupenky na ich koncert“ povedala som pobavene.
„Are you kidding me?? To akože vážne? A ideš so mnou??“ hovorila nadšene.
„Áno to vážne! Ale ešte neviem, či idem s tebou... Uvidíme..“
„Prosííím, prosíííím, prosííím“ hovorila ako malá.
„Veď vravím, že uvidíme“ zasmiala som sa na nej.
„Ja ťa zbožňujem! A nechceš prísť ku mne spať??“
„Kedy?“
„No dnes!“ zachichotala sa.
„Neviem.. Veď pred chvíľou som od teba odišla!“
„To nevadí, prídeš ešte raz!“
„Tak teda dobre“ súhlasila som.
„Super, pripravím všetko potrebné!“
„Fajn, o hodinku som u teba..“
„Teším sa, bye“ povedala veselo a zrušila hovor. Ani som jej nestihla odzdraviť :P.
Pobalila som si pár vecí, vymenila knižky a zošity do školy, zazipsovala som tašku a na chvíľu som si zapla svoj notebook.
„Nič nové, ako vždy!“ pomyslela som si už zvyknutá na tento fakt.
Zapla som si teda OMEGLE, na ktorom som už veľmi dávno nebola a začala som si chatovať s cudzincami. Ako vždy, som natrafila na pár Indov, nadržaných Američanov, či 14 ročné deti. Už som si zvykla! Síce, písala som si aj s jedným milým chalanom z Írska, ktorému som vravela, že tam idem na prázdniny, no asi po 15 minútach písania si s ním som zistila, že je už dosť hodín a mala by som ísť k Alex.. Poslala som mu teda svoj link na profil, že ak chce, nech si ma pridá a vypla som PC. Mamke som oznámila, že idem spať k Alex a odišla som na autobus..
Večer sme si spolu pozreli film „The last song“, rozprávali sme sa, jedli sme pukance a veľa sme sa nasmiali! Mám rada večery strávené s ňou. A keďže majú doma presklenú terasu, večer sme si tam sadli a pozerali na hviezdy.
„Ako v rozprávke“ usmiala som sa na  ňu.
„Ja viem! Milujem tento pohľad..“ Nebo je totiž posiate hviezdami tak, ako už dávno nie..
„Pozri padá hviezda!“ vykríkla som nadšene.
„Želaj si niečo Jess!“
Zamyslela som sa a rozmýšľala som nad tým, čo by to tak asi malo byť.
„Stretnúť Nialla“ napadlo ma ako prvé. Nebolo by to asi príjemné, ale aspoň by som mu mohla vykričať, že ma nechal len tak..
„Tak čo si si želala?“ opýtala sa ma po chvíli, čím ma vyrušila z rozmýšľania.
„To sa nehovorí“ povedala som s úsmevom a ďalej sme sa rozprávali..
„Inak, ako sa má Matúš?“ opýtala som sa zvedavo.
„Fajn, keď má mňa“ zasmiali sme sa. Alex sa s ním totiž dala dokopy hneď po plese a obaja sa majú neskutočne radi.. A sú spolu takí zlatí!
„A on s tebou nechce ísť na ten koncert?“
„Nie, on ich veľmi nemusí“ uškrnula sa.
„Aha..“ povedala som nezaujato.
„Všakže sa z toho nechceš vyvliecť?!“
„Ale veď ja som ti ešte nič nesľúbila, Alex!“
„Ale ja viem, že pôjdeš“ zasmiala sa a ja som už neprotestovala. Aj tak tam asi pôjdem lebo ako poznám Alex, urobí všetko pre to, aby ma tam dostala! Bola by totiž schopná sa spiknúť aj s mojím ocinom, len aby som šla..  Pri tejto predstave som sa musela pousmiať.
„Keep smiling darling“ povedala mi šťastne a to ma prinútilo objať ju.
„Ešte že ťa mám!“ povedala som.
„Napodobne“ súhlasila so mnou.
„Tak a teraz už poďme spať, je veľa hodín a ráno vstávame do našej milovanej školy“ zavelila som a s dobrou náladou sme sa presunuli do postelí, kde sme prekecali ešte asi ďalšiu hodinu.

Niall
Keďže máme dnes večer koncert v Dubline, práve som prišiel na našu hotelovú izbu zo skúšky a obedu.. Zapol som si svoj notebook, ktorý mám na turné vždy so sebou a odpísal som pár fanúšičkám.. Twiter, Facebook, Ask.fm! Keď som si poprezeral všetky tieto stránky a zistil som čo je nové zamyslel som nad tým, čo ďalej... Chalani sa išli prejsť po meste bezo mňa, keďže mne sa vôbec nechcelo, takže mám čas pre seba... Zapol som si teda Omegle, na ktorom som bol dokopy asi 2x predtým aj to len preto, že ma donútili kamoši.. Vraj nech urobím trošku rozruch medzi dievčatami a bude to for fun.. Tak som si začal písať s pár directionerkami, ktoré boli celé bez seba, že to som ja a tak ma to po chvíli prestalo baviť..
„Tak toto bude už dnes môj posledný chat tu..“ povedal som si a pripojil som sa s tým, že tento krát nepoviem svoje skutočné meno.. A hneď mi aj niekto napísal..

-Hey, asl?
*Hey, 19 m Ireland u?
-18 f Slovakia
*and whats ur name?
-Jessica u?
„to mi niekoho pripomína“ pomyslel som si.. no musím si vymyslieť nejaké iné meno
*John
-nice to meet u John
*nice to meet u too :)

Písali sme si o všetkom možnom a prezradila mi, že ide cez prázdniny do Írska.. Prišla mi ako pohodové dievča a dobre sa mi s ňou písalo, no po pár minútach napísala, že už musí ísť.. Poslala mi teda svoj link na FB a odpojila sa..
Nezvyknem si s niekým takto vymieňať facebooky, no ona mi prišla naozaj v pohode... Klikol som si teda na link, čo mi poslala a šokovane som hľadel na profil, ktorý mi vyhodilo.. 


4 comments:

  1. muhehe prvy koment :).. ale nie... krásna časť.. zase raz im osud spojil životy :).. krásna časť

    ReplyDelete
  2. Anonymous31/8/12 21:47

    júchúúú =D dobre dobre dobre ... cii tešim sa jak to bude ďalej =D davaj ďalšiu !! =D

    ReplyDelete