06/08/2012

Never say Never3


Snáď sa vám bude páčiť aj ďalšia časť :)..


Na ďalší deň som zostala doma, keďže som musela ako kripel ležať v posteli.. Najhoršie však na tom je, že hoci budem doma „len“ tri dni, v škole určite vynechám prvé písomky, čo sa mi vôbec nepáči, lebo budem musieť všetko dobiehať a potom je aj pri spomínaných písomkách minimálna respektíve nulová šanca opísať.. :P Takže sa to budem musieť všetko doučiť.. Dnes je síce len utorok, no mamča rozkázala, že tento týždeň už do školy nepôjdem..
Ako som už vravela, predlžujem si prázdniny..
„Jess, kedy si zahráme futbal??“ pribehla ku mne do izby Tracy s úsmevom.
„Tracy, veď vieš, že mám zlomenú nohu... Najbližšie 2 týždne určite nie“ povedala som a ona sa so zachmúreným výrazom otočila a urazene odišla..
„Čo budem robiť?“ pýtala som sa samej seba.. Môžem len tak ležať a rozmýšľať nad svojím životom, môžem si prečítať nejakú nudnú knihu alebo časopis v ktorom bude všetko najnovšie zo sveta showbiznisu a módy... Ďalej si môžem pustiť nejaké pesničky a vyspevovať si alebo ešte posledná možnosť je zapnúť počítač..
„Hmm, ťažké rozhodovanie... Ale ako správny počítačový maniak, si asi vyberiem tú poslednú možnosť, ktorú skombinujem s hudbou“ zasmiala som sa  na sebe v duchu a vzala som si svoj notebook na kolená.. Zapla som ho, pustila som si Kelly Clarkson – Stronger a prihlásila som sa na svoj milovaný Facebook. Pár nových upozornení a túžobne očakávaná správa.. No keď som zistila, že tá správa nie je od toho, od koho som čakala, smutne som odpísala kamoške a len tak som si prezerala novinky.. Počas toho som si chvíľu písala s Alex, lebo mali nejakú zastupovanú hodinu v PC miestnosti a ešte asi s ďalšími piatimi.. Keď som sa však po 3 hodinách rozhodla, že idem preč a budem robiť niečo zmysluplnejšie, ukázalo mi z ničoho nič jednu prijatú správu.. Keď som sa pozrela od koho je, srdce sa mi zastavilo a hlavou mi znelo len jediné: „Je tu a je online!“ potešila som sa.
Otvorila som správu a čítala som:

Dear Jess, zabudnúť na teba?? Nemožné, to by sa mi nepodarilo asi ani keby som veľmi chcel, takže si tú svoju teóriu o tom, že som na teba zabudol láskavo vyhoď z hlavy! Ďakujem ;). Do Írska idem budúci pondelok a budem tam asi 2 týždne, pokiaľ sa nič nezmení (dúfam, že sa nič nezmení..). Veľmi sa už na našich teším a aj na Grega.. Mám sa v podstate stretnúť s celou rodinou, takže to budú dva veľmi nabité týždne.. No určite si nájdem čas aj na teba ;D... A je fajn, že v škole to je zatiaľ v pohode.. Najlepšia škola je taká, ktorá ťa baví.. A myslím, že ste aj dobrá partia v triede, takže môžeš byť len rada..
My s chalanmi sme teraz každý deň v štúdiu, takže nahrávame ostošesť :D.. No mám šťastie, že sa s chalanmi máme vždy o čom baviť, inak by sme to spolu tých 24 hodín denne asi neprežili.. Sú proste úžasní, ako bratia.. A navyše pri Louisovi sa vždy toľko nasmejeme, až mám niekedy pocit, že sa už viac nemôžem smiať! Je to šialené! My sme šialení! No ale už sme si zvykli.. Aj na zlozvyky ostatných.. :).. Niall xxx
P.S. – Dodržal som slovo? ;)

„Keďže mi ešte len teraz odpísal, snáď je tu.. Rýchlo mu však napíšem.. Keby bol tu, tak si môžeme chvíľu písať..“ pomyslela som si a hneď som napísala rýchlu odpoveď..

Ahooj Nialler, si ešte tu?? Jess xx

Nemusela som našťastie dlho čakať a očakávaná odpoveď prišla :).

Jess?? Akoto, že si tu o takomto čase? Si v škole alebo máte nejaké voľno?? Niall

Veď som ti vravela, že sa mi prázdniny ešte neskončili :D... Ale nie, nie som v škole ale doma(nedobrovoľne).. Včera som bola šikovná a zlomila som si nohu, tak musím zostať doma celý týždeň... Jess

Ty si teda vieš vybrať spôsob, ako si predĺžiť prázdniny.. Nedalo sa to nejako bezbolestnejšie? ;D Niall

Veď vidíš, že nedalo :D! Jess

Snáď budeš čo najskôr v pohode.. A skoré uzdravenie ;). Niall
Ďakujem.. :).. A ty si teraz kde? V štúdiu či? Jess

Áno, máme menšiu pauzu, tak som ti chcel odpísať.. Ale mám ešte takých 10 minút.. Niall

Pekné od teba :)... A už sa neviem dočkať nového albumu.. Jess

Máš sa na čo tešiť ;).. Niall

Počula som, že tam budeš hrať na gitare.. Jess

Dobre si počula.. Áno budem v pár pesničkách..Niall

Tiež by som sa chcela naučiť hrať na gitare.. Jess

Keď sa stretneme, mohol by som ťa naučiť pár akordov ;) Niall

To fakt?? To by bolo skvelé! Ale musím ťa vopred pripraviť na to, že viem byť riadne netrpezlivá, nepoznám noty... No rada sa učím nové veci, takže snáď to so mnou pretrpíš ;D.. Jess

Myslím, že to nejako prežijem ;D.. Snáď.. Niall

A mimochodom, slovo si dodržal.. Ďakujem :) Jess

You´ re welcome!  :) Niall

Čo si mal dnes na obed? :D Jess

Čo je to za otázka? :D Niall

Neviem, len tak ma to teraz napadlo :D Jess

Úprimne, ešte som sa ani poriadne nestihol najesť.. Niall

Tak, tomuto výroku neverím! Ty si vždy stihneš niečo zjesť :D Jess

To je hroznéé!! Všetci si o mne myslia, že som chalan, ktorý si stále tlačí niečo do úst.. To vôbec nie je pravda..! Niall

A aká je potom pravda? Jess

Áno, priznávam, že rád jem, no asi tak, ako každý človek.. Nemôžem za to, že ma vždy odfotia „pri čine“ :D... Takže sa vráťme k tvojej otázke! Na obed ešte len pôjdem! Čo si mala ty? Niall

Kuracie mäso s ryžou a hranolkami :D Jess

Mňam.. Teraz si mi spravila chúťky :P Niall

Prepáč.. :D Jess

Už radšej pôjdem, lebo chalani ma otravujú, nech už toľko nepíšem :D.. Niall

Jasné utekaj (no pozor na nohya zlomeniny :D!) a nezabudni sa ísť najesť.. Nechcem, aby si kvôli mne zomrel od hladu ;).. Jess

Neboj, to sa nestane (ani jedno, ani druhé :D).. Tak bye a pekný deň ;) Niall xx

Ok.. Bye a aj tebe ;).. Jess xx

„A už je offline“ povedala som si smutne.. No aj tak som rada, že sme si písali... Vidím, že to má aj svoje pozitíva, keď som doma :D..
„Jess, tak ako?“ vošla do izby mamka s ľútostným pohľadom.
„Trošku nudne, inak je to celkom fajn“ povedala som s úsmevom..
„Ešteže máš ten notebook“ zasmiala sa na mne.
„Tiež si myslím.. No teraz si asi idem trochu ľahnúť... Tá búrka čo je vonku ma uspáva..“ skonštatovala som.
„Okej, tak ťa nechám.. Oddýchni si“ žmurkla na mňa a zatvorila za sebou dvere..

Po týždni
Keď som prišla na ďalší týždeň do školy so sadrou na nohe, všetci sa mi na ňu s radosťou popodpisovali a pokreslili mi tam všetko možné..
„Ja si tu sadru asi nechám“ zavtipkovala som, keď mi tam spolužiak kreslil nejakú postavičku..
„A ty si uvažovala aj nad iným riešením?“ zasmial sa na mne.
„Niéé“ povedala som veľmi presvedčivo.
„Ešteže tak! Nemysli si, že ti to tu kreslím len tak“ uškrnul sa a pokračoval v dokončovaní svojho umeleckého diela.. Peťo je fakt talent a úžasne kreslí.. Najlepšie sú však postavičky, ktoré mám pokreslené v zošitoch.. Skôr než si všimnem čo vyvádza, už je to takmer hotové :D..
„Tak ako, oddýchnutá?“ opýtala sa Vanesa, ktorá si sadla na lavicu vedľa mňa.
„Až veľmi.. Skoro som sa doma unudila k smrti“ priznala som.
„Robíš si srandu?? Keby som ja mala takto predĺžené prázdniny, určite som najšťastnejší človek na svete..“
„Drahá, to by ťa určite rýchlo prešlo“ zasmiala som sa.
„Nemyslím si..“
„Ver tomu, že keby si celý týždeň preležala/presedela v posteli vo svojej izbe, prestalo by ťa už po druhom dni baviť.. A keďže mám izbu na poschodí, tak som málokedy chodila dole do obývačky či kuchyne, lebo cez tie schody.. To by nedopadlo dobre..“
„Tak dobre, niečo na to bude pravdy“ prekrútila očami Vanesa a odišla preč.
„Zase tie jej múdre reči?“ zasmiala sa Alex, keď prišla k nám.
„Ako vždy“ uškrnula som sa a pozrela som na Peťove umelecké dielo.
„Dokončené!“ skonštatoval s úsmevom na tvári.
„Super, je to krásne! Ďakujem“ žmurkla som naňho.
„Za málo.. Inak Jess?? Ideš na ten školský ples?“ opýtal sa a ja som sa zhrozila.
„Bože, veď ja som naňho úplne zabudla!!“ priznala som.
„Ja tiež“ povedala Alex zhrozene.
„Ale dúfam, že pôjdete“ usmial sa tajomne Peťo.
„Prečo mám pocit, že niečo chystáš?“ zasmiala som sa.
„Zlý pocit“ uškrnul sa a „nenápadne“ zdrhol.
„Alex, čo budem robiť?? Budem vyzerať divne s tou sadrou na nohe“ povedala som skleslo.
„Nestresuj.. No musíme si ešte ísť kúpiť nejaké šaty..“ skonštatovala.
„To je tiež pravda.. Ale ja teraz nemôžem behať po obchodoch“ ukázala som na sadru.
„Tak vieš čo?? Ja pôjdem zmapovať situáciu v obchodoch a požičovniach a potom ti dám vedieť, keď niečo nájdem.. Viem, čo sa ti páči, tak snáď niečo nájdem a potom si to pôjdeš vyskúšať“ usmiala sa spokojná so svojim plánom.
„Tak teda dobre“ súhlasne som prikývla..
„Lenže je tu ešte jeden menší problém..“ začala Alex.
„Ďalší problém?“ povedala som prekvapene.
„Nemáme partnerov!“ uškrnula sa Alex.
„Do frasa, to je pravda! Ale máme ešte necelé dva týždne, tak sa snáď niekto uráči nás pozvať“ zasmiala som sa.
„Snáď“ zopakovala Alex s grimasou.



6 comments:

  1. Niall!!!!!!!! nech pride Niall ako jej partner :D :D mozno chcem nemozne ale bolo by to super :D a uzasna cast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolo by to super, len trošku nereálne.. Ale veď uvidííš :D... a ďakujem :)

      Delete
  2. Supééér :) už chcem dalšiu časť ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/8/12 09:55

    ejha ejha ejha =D ta ja zvedava , super ako vždy =D

    ReplyDelete