23/08/2012

Never say Never10


Ahojtéé! Po týždni som späť a už ste mi aj chýbali ;).. Dúfam, že sa nová časť bude páčiť a dáme ešte tento týždeň 20 000! :-** Enojoy


Na ďalší deň
Ráno som sa zobudila na to, že mi svieti slnko do očí a tak som sa len otočila na druhý bok v snahe spať ďalej. No keď som po chvíli rozlepila oči, zistila som, že ležím na našom gauči v šatách zo včerajška..
„Preboha!“ strhla som sa.
„Už je asi hore“ počula som hlas z kuchyne. Ocko!
Sadla som si na gauč a rozospato som si pretrela oči.. Rozhliadla som sa naokolo a snažila som sa spomenúť si na to, ako som sa vôbec dostala domov.. Posledné čo si pamätám je, že sme s Mišom tancovali na pesničku Heart on Fire a potom sa mi nádherne zahľadel do očí..
Ďalej mám okno :P..
„No dobré ráno slečinka“ vošla do obývačky mamča a neidentifikovateľne sa na mňa pozrela.
„Ajaj.. Tak toto vôbec nevyzerá dobre“ prebleslo mi hlavou.
„Dobré“ povedal som držiac si hlavu v dlaniach.
„Nechceš nám niečo povedať?“ pridal sa aj ocko a podal mi studený obklad na hlavu.
„Vďaka.. A mohli by ste mi najprv vy povedať, ako som sa dostala domov?“  opýtala som sa zúfalo.
Obaja v tej chvíli vybuchli smiechom a ja som sa na nich len nechápavo pozerala..
„Ona si to fakt nepamätá“ hovoril ocko.
„Pamätám si, keď som sa prvý krát opila ja, to bola sranda..“ pokračovala mamka a ja som neverila vlastným ušiam! Oni sú fakt crazy.. Robia si srandu z vecí, za ktoré by asi ostatný rodičia asi dávali výchovné prednášky a moji sa tu rehocú.. :D! No opitá som nebola!
„Tak počkať, počkať...“ zastavila som ich a oni na mňa zvedavo pozreli.
„Tak po prvé, nebola som opitá! Síce priznávam, že som si dala pár pohárov punču, no inak som bola úplne v pohode a po druhé.. Fakt si nepamätám, ako som sa sem dostala..“ vysvetlila som im.
„Tak teda dobre!“ snažila sa zadržať smiech mamka.
„Domov ťa priviezol ten tvoj Michal a keby si len videla ten jeho vystrašený face!“ uškrnul sa ocko..
„Ocíí“ povedala som s prekrútenými som očami.
„Prepáč.. Ja len, že sa o teba veľmi bál a dokonca sme ho odtiaľto nemohli dostať! Nevedel si vysvetliť, prečo si odpadla.. Priznal, že si si trošku vypila, no vraj si nevyzerala opito“ pokračoval ocko a ja som už len neveriacky krútila hlavou.. To je teda trapas.. Asi sa mu budem vyhýbať, inak pri ňom zomriem od hanby!
„No super“ povedala som po chvíli ironicky a zúfalo som rozhodila rukami.
„Hmm?“ pozreli na mňa nechápavo rodičia načo som len kývla rukou, akože nič a vybrala som sa hore do svojej izby.
„Kabelka“ zakričala za mnou mamka a ja som sa ešte musela vrátiť po ňu.
Keď som sa asi po 5tich minútach vytrepala hore schodmi do svojej izby, vyzliekla som si šaty, odlíčila som sa a dala som si rýchlu sprchu.
Obliekla som si svoje obľúbené rozťahané tepláky a tričko, ktoré mi pod ruky prišlo ako prvé. Zvalila som sa na posteľ a začala som vyberať veci z kabelky. Keď som sa konečne dopracovala k mobilu, našla som si tam dve SMSky. Otvorila som prvú. Neznáme číslo!

Jess si v pohode? Ak si túto správu prečítaš, tak mi prosím ťa hneď odpíš, lebo sa o teba bojím! Btw, včerajší večer  s tebou sa mi veľmi páčil (teda až na ten záver :P).. Dúfam, že sa čoskoro uvidíme, Michal ;)

„Michal? On sa o mňa bojí? A odkiaľ má moje číslo?“ pýtala som sa samej seba..
Druhá SMS je od Alex..

Jess, čo to vystrájaš?? Odpadnúť na plese?! Mala si vidieť Miša, ako sa tváril :P. No dúfam, že si už v pohode.. Ozvi sa! xxx
Btw, prepáč, ale po Mišovom dlhom naliehaní som mu dala tvoje číslo ;)!

„Tak teraz už viem odkiaľ mal moje číslo“ pomyslela som si. Asi sa im ozvem hneď, aby mohli v kľude dospávať :D..

Ahoj Mišo! Áno, som už v pohode a netuším čo sa to so mnou včera stalo.. Prepáč.. A ten večer sa mi tiež páčil :). Jess

Chcela som mu tam ešte dopísať, že sa dúfam tak skoro neuvidíme, no asi by to vyznelo divne.. A ešte zavolať Alex! Vytočila som jej číslo a po druhom zvonení mi zdvihla.

„No konečne!“ povedala mi hneď po zdvihnutí s miernym vydýchnutím.
„Ahoj.. Povieš mi, čo sa tam včera večer dialo?“
„Ty si to naozaj nepamätáš?!“ povedala prekvapene.
„Posledné čo si pamätám je, že sme s Mišom tancovali na Heart on Fire.. Potom sa mi pozrel do očí a ďalej..
„A ďalej?“ dožadovala sa odpovede.
„A ďalej mám okno!“
„Tak to si toho až tak veľa nezmeškala“ zasmiala sa.
„Alex!“ okríkla som ju.
„Čo je?“ opýtala sa nevinne.
„Povedz mi, čo sa dialo po tom, čo som odpadla.“
„Dobre, dobre! Mišo sa ťa snažil prebrať, no keďže sa mu to nedarilo, pomohli sme mu aj s Matúšom odniesť ťa do auta. Vyzerala si ako mŕtva haha! A tá tvoja sadra nám to vôbec neuľahčovala“ vysvetľovala a ja som sa len neveriacky búchala po hlave.
„No pekne! A dúfam, že ma celá škola videla, keď sme ma odnášali..“
„Nie, neboj. Len pár ľudí, čo tancovalo pri vás.. A aj tak tam bol každý druhý opitý, takže..“
„A ako sa to tváril Mišo?“ prerušila som ju zvedavo.
„Snažil sa tváriť, že je v pohode, no aj tak na ňom bolo vidno, ako sa o teba bojí.. Inak volal ti?“
„Nie, ale poslal mi SMSku!“
„A čo ti napísal?“ pýtala sa ma nadšene.
„Pýtal sa, či som v pohode a že sa mu mám ozvať hneď ako si to prečítam..“
„A to je všetko?“ opýtala sa ma sklamane.
„Nie.. Ešte, že sa mu včerajší večer páčil a že dúfa, že sa čoskoro uvidíme“ dopovedala som.
„Páni.. A odpísala si mu?“
„Hej.“
„Ááá?“
„Musíš vedieť všetko?“
„Áno, musím!“ zasmiali sme sa.
„Že som v pohode, že netuším čo sa so mnou včera stalo a že aj mne sa ten večer páčil.“
„A to si sa nemohla trochu viac rozpísať?“
„A čo mu tam mám písať dlhé litánie?! Môže byť rád, že som mu vôbec odpísala..“
„Si hrozná!“ poznamenala Alex pobavene.
„Nie som! Hrozná by som bola, keby som mu tam ešte dopísala, že dúfam, že sa tak skoro neuvidíme!“
„A vysvetlíš mi, prečo by ste sa nemali vidieť?“
„Pretože to bol neskutočný trapas a budem sa pri ňom hanbiť asi až do konca života.. Preto!“
„Ale noták.. Nebolo to až také zlé.“
„Ale kdežéé! Len ma musel prenášať zo školy do auta a potom ma ešte odviezť domov!“
„Áno mami, už idem!“ zakričala Alex.
„Čo?“ opýtala som sa jej nechápavo.
„Ále, mamka ma volá do kuchyne..“
„Tak už teda utekaj..“ povedala som.
„Okay, tak sa maj a nerob hlúposti!“
„Neboj sa, tak pá“ povedala som a zrušili sme hovor.


9 comments:

  1. Anonymous23/8/12 14:44

    ;)... no tak to som zvedavá, keď sa uvidia prvýkrát po plese :D...btw pekné tepláky ;) Ivs a samozrejme sa teším na ďalšiu časť ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous23/8/12 16:11

    Super časť ...:) už sa teším na ďalšiu dúfam že ju pridáš už čoskoro :)

    ReplyDelete
  3. heh skvelá časť... bude sranda ked sa teraz stretnú... Teším sa na novú časť :))

    ReplyDelete
  4. waaa .. konecne si spaaaatky :) strasne mi chybali nove casti, takze dufam, ze nam to vsetkym pekne vynahradis :P :-*

    ReplyDelete
  5. Anonymous24/8/12 23:13

    konečne si sa dotrepala domov =D a skvela časť =D ... to bude ked sa stretnú =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem za privítanie.. :D a ďakujem :D

      Delete