12/08/2012

Never say Never6


Ahojte! Viem, že táto časť je kratšia a za ten koniec ma asi nepochválite, no hneď zajtra dám ďalšiu :D.. Enjoy :-*


Večer
Ako dopadli nákupy? Niall

Super, hoci mi tá sadra bude pri šatách zavadzať.. Jess

A tá fotka :D? Niall

Po plese (možno) :P. Jess

Ale notáák.. Niall

Potom! :D Jess

Tak fajn :( Niall

Čo nahrávanie ;)? Jess

Perfektné.. Už sa neviem dočkať fanúšikovských reakcií.. Niall

Proud directioner forever ;) Jess

Really? :) Niall

Sure! ;) Jess

A už máš nejakého partnera na ples? Niall

Ešte nie.. :( Jess

Tí vaši chalani sú asi slepí... Niall

Veď kto by chcel ísť na ples s dievčaťom, ktoré má sadru na nohe? Jess

Ja hej :).. Niall

Si milý.. :) Jess

Ja viem :D.. Ale hlavne úprimný.. Škoda, že bývaš tak ďaleko :(.. Niall

Skromný ako vždy :P... Ja viem.. Ale verím, že sa čo najskôr stretneme.. Jess

V to verím aj ja.. Niall

Btw, si už v Írsku? Jess

Hej, už pár dní.. :) Niall

A ako? Jess

Super.. Je fajn byť doma po takom dlhom čase.. Niall

To ti verím.. Jess

Aspoň si teraz môžeme písať častejšie ;) Niall

To hej... :) Jess

Jess? Niall

Áno? Jess

Píšeme si už dosť dlho a tak ma napadlo... Mohli by sme spolu niekedy aj volať na skype.. Čo povieš? Niall

Jasné, prečo nie?! Bolo by to super... Jess
Konečne zistím, či je to skutočný Niall... Neverím, že to navrhol...

A čo tak hneď? Niall
Hneď?? Veď vyzerám hrozne... Srdce sa mi šialene rozbúchalo, v bruchu mám divný pocit a najradšej by som zvrieskla od vzrušenia.. Čo ak to nebude on? Čo ak sa na druhej strane ukáže niekto úplne iný?? Síce, keby to nebol on, tak sa mi asi nechce ukázať.. Ale aj tak.. A čo ak sa zakokcem a bude medzi nami to trápne ticho, ktoré tak neznášam?

Jess, si tu? Niall

Áno som, prepáč... Len som zvažovala, či je to dobrý nápad a či sa ma nezľakneš :P. No keď už, tak len na chvíľu, lebo je už dosť hodín... Jess

Nemusíme, ak nechceš.. Môžeme to nechať aj na inokedy..Bol to len taký spontánny nápad.. Niall
„Čo blázniš?? Jasné, že ťa chcem konečne vidieť a kecať s tebou nielen cez chat!“ pomyslela som si.

To je v pohode... Môžeme aj hneď! :) Jess

Ale môžem ešte otázku? Niall

Jasné. Jess

Veríš mi? Niall

Ako to myslíš? Jess

Či veríš, že som to naozaj ja.. Niall
Ajaj... A sme doma! Čo mu mám teraz napísať... Sama neviem, či áno alebo nie.. No v kútiku duše som vždy dúfala a aj dúfam, že je to skutočne on! Asi vsadím na úprimnosť... Veď čo si budeme klamať?!

Budem k tebe úprimná... Sama neviem, či tomu verím.. Vieš, milujem písanie si s tebou, vždy tu na teba čakám a som šťastná, že mám priateľa ako si ty.. No ľudí s tvojim menom je na facebooku stovka a tak nikdy nevieš, ktorý z nich je ten pravý.. No vždy som dúfala (a aj dúfam), že si to skutočne ty.. A dúfam, že ma moja intuícia neklame.. A aj keby si nebol skutočný Niall James Horan, možno by som bola trochu sklamaná, no mala by som aspoň priateľa, s ktorým si rozumiem a ktorého mám rada.. Jess

Takže aj keby som nebol Niall James Horan, budeš si so mnou písať aj naďalej? Niall
Čo je to za otázku?? Teraz naozaj neviem čo si mám myslieť... Akoby ma pripravoval na sklamanie z toho, že to nie je ten, za ktorého som ho považovala po celý čas..

Myslím, že áno.. Jess

Okey... Len som to chcel vedieť.. Takže môžeme? Niall

Môžeme.. Jess
Na obrazovke mi začalo svietiť okno s troma možnosťami.. Prijať, prijať s videom alebo odmietnuť.. Srdce mi v hrudi šialene podskakovalo a ja som sa zhlboka nadýchla..
„A je to tu Jess.. Konečne uvidíš človeka, s ktorým si už tak dlho píšeš a ku ktorému cítiš niečo nevysvetliteľné..“ povedala som si sama pre seba a myškou som pomaly klikla na nápis: prijať! Zatiaľ bez videa :P

Jessina izba


14 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mas pravdu, za toto si mrtva ,.,.... tu dalsiu cast das este dnesm,ze? :D :D ne az zajtra, no tak prosiiim, psoriiim ,prekne prosiiim, za vcera ;-) ja nevydrzim :D daj aspon raz dve casti za dne, prosiiiim :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah uvidíííme ešte :D... Ak stihnem napísať ešte jednu, tak ju tu dám ;)

      Delete
    2. netvar sa ze ju nemas napisanu hej? :D :D :D

      Delete
    3. máám, ale... :D :D :D

      Delete
  2. Anonymous12/8/12 14:48

    úúúú =D Erika !!! davaj het ďalšiu =D a izba je pecková =D chcem taku i v skutočnosti =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možno dám ešte dnes večer :D.. A ja by som takú tiež brala ;)

      Delete
  3. Anonymous12/8/12 14:52

    ale noooo ja chcem pokračovanie :)

    ReplyDelete
  4. uáááá :D novú časť daj čím skor :D :D a je to super .D :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous13/8/12 11:38

    :D dobre si predpovedala, že budeme nahnevané za ten koniec :D... ale to sme my asi stále, čo? :D... keď je to such indredible :-*.. milujem ich chatovanie ;).. Ivs

    ReplyDelete
    Replies
    1. ešte, že som dala hneď ďalšiu čo? :D... ďakujeem a to ich chatovanie, tiež milujem ;)

      Delete