15/08/2012

Never say Never9


Ahojtéé! Po prvé sa vám chcem poďakovať za 18 000 návštev, ste skvelé!! Po druhé sa chcem poďakovať za všetky komentáre, ktoré ma vždy potešia a ktoré mi dodávajú chuť písať ďalej! A ešte vám chcem oznámiť, že zajtra odchádzam cca na týždeň preč a budem bez internetu, takže nebudem pridávať nové časti... A ešte posledná vec.. Neviem, či ste dnes pozerali náš twitcam s Laurou, ale ak hej, tak ďakujeme, bolo to funny :D Love you all :-*** 


Počas tých dvoch dní pred plesom, som ešte raz volala s Niallom a šťastne som mu oznámila, že na ten ples nejdem sama.. Tešil sa so mnou a pri rozhovore mi nepriamo naznačil, že sa už čoskoro uvidíme.. Nechcel mi zatiaľ povedať viac, že vraj sa všetko o chvíľu dozviem.. Tak som zvedavá..
S Mišom sme sa dohodli, že príde po mňa na aute a aby sme boli zladený tak sa ma pýtal akej farby mám šaty.. Počas prestávok v škole, sme sa často stretávali a vždy sme si prehodili aspoň pár slov.. Zistila som, že nie je až taký zlý, ako som si myslela.. Dokonca, nie je vôbec zlý, skôr naopak!
S Alex sme si dokúpili ešte pár doplnkov k šatám a tešili sme sa na výsledný efekt.. Maľovanie a vlasy si spravíme navzájom pred plesom, takže sa už neviem dočkať!

V deň plesu
Keď som rodičom povedala, že ma nemusia odviezť, lebo po mňa príde kamarát, neboli veľmi nadšený, no čo už.. Snáď to prežijú oni a aj ja :D..
S Alex sme si práve dorobili vlasy aj make-up a tak sme si obliekli šaty a na nohy sme si obuli naše nové topánky..
„S tou sadrou to nevyzerá až tak zle“ poznamenala som pri pohľade do zrkadla.
„Nevyzerá to vôbec zle Jess..“ usmiala sa Alex.
„Inak foťák máš nabitý?“ opýtala som sa jej. Dostala totiž na Vianoce skvelú zrkadlovku a tak ju teraz stále využívame.. Stala sa už aj našou triednou fotografkou, keďže má foťák vždy pri sebe a fotíme ním na všetkých našich akciách a výletoch..
„Jasné, on je nabitý vždy“ zasmiala sa a hneď ho aj vybrala.
„Čo to robíš?“ zasmiala som sa.
„Fotím ťa! Tak zapózuj fotografovi“ uškrnula sa a ja som nahodila modelkovskú pózu.
Ešte chvíľu sme sa takto bavili v izbe až kým nám nezazvonil zvonček.
„To budú oni“ povedala som s úsmevom.
„Tak teda poďme.. Začína sa jeden z našich najlepších večerov!“ povedala Alex a pomohla mi zísť dole schodmi.
Keď sme sa konečne dotrepali dole do chodby, v predsieni stáli Mišo a Matúš..
„Sekne im to“ šepla mi Alex a ja som len súhlasne prikývla. Mali na sebe čierne obleky a kravatu vo farbách našich šiat. Boli na zjedenie..
„Ahojte“ pozdravili nám naraz a my sme im s úsmevom odzdravili.
„Tak, môžeme ísť?“ pozrel na mňa Mišo a ja som len súhlasne prikývla.
Rozlúčila som sa s rodičmi, ktorí skonštatovali, že vyzeráme nádherne a nasadli sme do áut.
Alex išla s Matúšom na jednom a ja s Mišom na druhom. To je luxus!
„Vyzeráš úžasne!“ povedal mi Mišo, keď sme už boli na ceste do školy.
„Ďakujem, taktiež vyzeráš super“ pochválila som ho s úsmevom.
„Tak čo, pripravená sa dnes zabaviť?“ opýtal sa.
„Tak ako nikdy!“ zasmiala som sa a ďalej počas cesty sme už len počúvali pesničky, ktoré púšťali v rádiu..

„Ouu, skoro by som zabudol“ povedal, keď sme zaparkovali na parkovisku pri škole.
Ja som len naňho zvedavo pozrela a on zrazu vybral kvet, ktorý mi zaviazal okolo zápästia.
„Páni, ten je krásny!“ povedala som, pričom som sa cítila ako v nejakom filme :)..
„Presne ako ty“ povedal a nahol sa ku mne.. Trošku som spanikárila a tak som sa otočila, čo spôsobilo, že som jeho pery pocítila na svojom líci.. On sa len usmial a obaja sme vystúpili z auta.. Cítila som sa trochu trápne, no hneď ma to prešlo, keďže  ma chytil za ruku a takto sme vošli dnu..
Ples sa koná v našej obrovskej telocvični, takže priestoru na tancovanie bude dosť.. Je ozdobená rôznymi balónmi a inými ozdobami a je tu už viac ľudí než som si myslela..
Hudba hrá na plné pecky a väčšina už tancuje, či popíja pripravený punč a len tak sa rozpráva.
„Už sme tu“ objala ma zrazu zozadu Alex a ja som sa usmiala od ucha k uchu.
„Tak teda poďme tancovať“ navrhla som hneď a všetci štyria sme sa presunuli na tanečný parket.. Postretávali sme tam asi všetky spolužiačky a spolužiakov, takže tam tancoval každý s každým.. Ja síce len podľa možností, no aj tak som si to naplno užila.. DJ púšťal úžasné pesničky a všetci sa naplno zabávali.. Dokonca som pár krát zhliadla aj niektorých tancujúcich profesorov :D.. Jednoducho úžasná atmosféra!
„Idem sa napiť“ zakričala som do ucha Mišovi asi po hodine tancovania.
„Dobre, idem s tebou“ povedal a obaja sme sa vytratili od ostatných.
Nabrali sme si punč a sadli sme si k voľnému stolu..
„Je to úžasné!“ povedala som nadšene.
„Naša škola sa doslova prekonala!“ zasmial sa.
„To máš teda pravdu.. Kiežby bol aj budúci rok!“
„Dúfam, že bude.. No nabudúce, už bez sadry!“
„Sľubujem, že si už budem dávať pozor!“ chichotala som sa.
„Beriem ťa za slovo!“ povedal pobavene.
„Inak.. Ďakujem za pozvanie“ povedala som so sklopenými očami.
„Ja ďakujem, že si šla!“ povedal a chytil ma za ruku.
„To je samozrejmosť“ žmurkla som naňho a znova som ho ťahala späť na parket.
O pár minút nato na pódiu ohlásili, že dnes večer bude hrať aj naša školská kapela „Sunny day“! S Alex sme nahlas zvrieskli od radosti a chalani sa na nás pobavene zasmiali.. Naša školská kapela je totiž skvelá a tie ich pesničky.. No nato, že sú viac menej amatéri, tak majú môj obdiv.. Hrajú takmer na všetkých školských akciách a niekedy aj po kluboch.. Sú to 4 chalani z toho jeden hrá na bicie, 1 na klavír, 1 na bas gitare a dvaja na normálnu gitaru z toho jeden aj spieva. Sú to už štvrtáci, takže sa s nimi aj poznáme.. Dokonca sú dvaja z nich Mišovi spolužiaci, ako mi už stihol povedať.
„Takže privítajte skupinu Sunny Day“ povedala do mikrofónu jedna z profesoriek a zakrútila bokmi. Všetci sme sa zasmiali, no vzápätí sme začali tlieskať, keďže chalani prišli na pódium.
Všetkých privítali, popriali super zábavu a začali hrať! Chalani hrajú väčšinou svoje veci, ktoré píšu v slovenčine a aj angličtine, no pre zábavu vždy zahrajú aj pár známych skladieb..
Zábava sa stupňovala a všetci nadšene tancovali a spievali.. A hoci do mňa pár krát narazili nejakí pripití ľudia, Mišo ma vždy stihol zachytiť začo som mu vždy ďakovala srdečným úsmevom. Aj my sme si trochu pripili, no zatiaľ som v pohode!
„Tak a teraz už posledná! Toto je Heart on Fire!“ povedal spevák skupiny Peťo a začali hrať.


„Milujem túto pesničku!“ povedala som zasnene a Mišo si ma za ruku stiahol k sebe..
Všetci naokolo sa zrazu popárovali a začali spoločne tancovať a ani my sme neboli výnimkou.
Svoje ruky som si obmotala okolo jeho krku a on ma chytil za boky pričom si ma pritiahol k sebe ešte bližšie. Jeho dych som cítila vo svojich vlasoch a vdychovala som jeho vôňu. Úplne som sa oddala tomuto momentu a začala som si len tak pospevovať so zatvorenými očami a úsmevom na tvári. S Mišom sme sa kývali zo strany na stranu, pričom som svoju nohu v sadre ani nevnímala a užívala som si každú jednu sekundu s ním. Je proste dokonalý!
Keď sa už pesnička schyľovala ku koncu jemne si ma od seba odtiahol a prenikavo mi pozrel do očí..
„Máš krásne oči“ povedala som mu už trošku pripito a on sa usmial tým jeho dokonalým úsmevom.. V tej chvíli sa mi zatočila hlava a odvtedy si už viac nepamätám..!


14 comments:

  1. Anonymous15/8/12 21:57

    ty si sa asi zbláznila :D!!!.... šialený koniec.. som zvedavá ako budeš pokračovať ;) :D...inak cítila som, že som tiež na plese a tá pieseň.. no jednoducho dokonalosť :-*.. Ivs

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujéém a snáď to prežijete :D :-**

      Delete
  2. ja som to vedela ze ty si zakerna :D :D ako vydrzim tyzden??

    ReplyDelete
  3. úžastnéé :) už nech sa stretnu s Niallom :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous16/8/12 13:39

    úžaná !! a tu pesníčku MILUJEEEM!!! :)

    ReplyDelete
  5. krásny song a ešte lepšia časť, btw stihla som trochu pozrieť aj váš twitcam, ste super babyyy :))

    ReplyDelete
  6. Anonymous16/8/12 22:17

    ááá Eriká si mrtvá !!! to tak sa ma skončiť časť??? šak chcem vedieť čo ďalej =D a živo si to predstavujem =)) =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. už som späť, takže už zajtra sa dozvieš, čo ďalej.. :D :D

      Delete
  7. ten song nemá chybu :) chcem vedieť čo je dalej... takto ukončiť časť..ja chcem pokračovanie !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. je úžasný.. :).. zajtra bude! ;)

      Delete