27/08/2012

Never say Never12


Ahojté! Takže ďalšia časť Never say Never.. Dúfam, že sa vám bude páčiť :)!
Btw, ten twitcam s Laurou sa presúva na piatok okolo 15tej (čas ešte upresníme)... ;)

Na druhý deň, keď som prišla domov zo školy, mamka mi oznámila, že u nás už bol nejaký technik, ktorý počítač opravil, takže už funguje aj internet..
S radosťou som vyšla hore po schodoch a hneď som si zapla svoj netebook. Pustila som si pesničku „Good time“ od Owl City a Carly Rae Jepson, aby nebolo ticho a preklikla som sa na Facebook. Hneď po prihlásení som si otvorila prijaté správy, kde ma čakalo prekvapenie.
Nesústredila som sa  na tie, ktoré mi poslali kamarátky, ale na tie od Nialla. Poslal mi 10 správ!
Žeby som mu až tak chýbala? Srdce sa mi ako vždy pri čítaní správ od neho rozbúchalo a začala som čítať jednu za druhou..

Ahooj! Tak ako bolo na plese? Čo ten tvoj partner, poslúchal?? :D Niall

Písal mi to ešte v deň plesu, no ja som tu odvtedy nebola.. Ďalšiu mi poslal o 3 dni neskôr..

Jess? Kde si toľko? Čakám na odpoveď ;)... Niall

Si v pohode? Už dlho si mi neodpísala.. Všetko v poriadku? Niall

Mám pre teba prekvapenie, tak ak ho chceš vedieť (prosím) odpíš! Niall

Prepáč, že ti zase píšem, ale chýbaš mi.. Niall

Spravil som niečo? Niall

Už nedokážem žiť bez tvojej odpovede... Asi som závislý :D... Nialler

Tá posledná správa ma prinútila usmiať sa a pripomenula mi pesničku od Desmodu – Som na tebe závislý... :D

Tak už mi odpíš.. Aj chalani ti to odkazujú :P.. Niall

Jess! Mám zlú správu! Niekto mi hekol tento účet, takže si ho budem musieť zrušiť! Ale neboj sa, vytvorím si nový a opäť si spolu budeme písať! Potom si ťa pridám k priateľom, okay? See you soon :).. Niall

Mám ťa rád :-* Niall

Po dočítaní týchto správ som ostala zarazene sedieť na mieste s otvorenými ústami. Chcela som si kliknúť na jeho profil, no nedalo sa.. Účet zrušený! Čo to má byť?? Rýchlo som si skontrolovala žiadosti o priateľstvo, no žiadne nové tam neboli.. Tú poslednú a predposlednú správu mi Niall poslal včera večer! Žeby si ešte nestihol vytvoriť nový účet? Do frasa! Prečo mi ten hlúpy internet práve tento týždeň nešiel??! Nemohla som mu odpísať ani nič iné.. Čo som mu mala poslať list cez holuba Kevina na adresu, ktorú ani nemám??!
Prihlásila som sa aj na skype, keďže tam ho v svojich kontaktoch mám, no nie je online!
„Aspoň mu napíšem“ pomyslela som si..

Ahoj Niall! Prepáč, že som ti neodpisovala, no nešiel nám doma internet, hoci teraz to už je OK :).. A kde si sa mi to podel?! Okamžite si choď vytvoriť nový účet, nech ti už môžem odpísať.. Alebo by sme spolu mohli niekedy volať, čo povieš? Prosím, odpíš mi čo najskôr! I miss you! Jess

„Snáď si to čo najskôr prečíta“ dúfala som a smutne som vypla počítač..
V to poobedie som bola dosť mimo! Tak veľmi mi už chýbal a keď sa už konečne dostanem na net, tak on si zruší účet?! Viem, nebola to tak celkom jeho vina, no nechápem, prečo si ten nový účet nevytvoril hneď! Jediná pozitívna vec na dnešnom dni je skutočnosť, že mi zajtra dajú dole sadru.. Konečne, lebo už mi lezie na nervy!

„Tak ako sa bez nej cítiš?“ opýtal sa ma na ďalší deň Mišo, keďže som už bez sadry.
„Je to fajn pocit“ povedala som neprítomne.
„A nechala si si ju?“
„Hej, no uvidím ako dlho ma bude baviť mať ju v skrini..“ uškrnula som sa.
„Čo je to dnes s tebou? Si akási divná!“ pozrel na mňa vyčítavo.
„Prepáč... Ja len.. Necítim sa veľmi dobre..“ zaklamala som.. Aj keď na druhej strane, naozaj sa necítim dobre, pretože moje vnútro je naštrbené a čaká na chlapca menom Niall, kedy si už konečne vytvorí nový účet a ja potom budem opäť v pohode.
„Chceš si ísť domov oddýchnuť?“ opýtal sa starostlivo.
„A nevadilo by ti to?“ opýtala som sa s nádejou v hlase až to vyznelo tak, že sa ho chcem zbaviť, no on to asi nepostrehol..
„Pokiaľ ti naozaj nie je dobre, tak bude lepšie, ak si oddýchneš..“
„Tak teda poďme.. A Miško?“
„Áno láska?“
„Ďakujem“ pobozkala som ho a ona ma odprevadil až domov.
Tam som si hneď s nádejou skontrolovala žiadosti o priateľstvo na FB, skype, no ešte stále nič! Som už z toho zúfala a tak som zavolala Alex, či by sme sa spolu mohli stretnúť a keďže ona bez váhania súhlasila, stretli sme sa na jednej z terás v centre mesta..

„Tak čo sa deje?“ opýtal sa ma hneď ako sme si objednali drinky. Ja som si dala nealkoholické jahodové mojito a Alex si dala miešaný drink s názvom Fruit Kiss..
„Ide o Nialla..“ začala som neisto.
„A čo je s ním?“
„Vieš, včera nám zapojili internet a na Facebooku som si od neho našla 10 správ!“
„Páni, ten je ale nedočkavý“ uškrnula sa Alex, no ja som ju hneď prebodla pohľadom..
„Najprv sa pýtal ako bolo na plese, potom sa o pár dní na to pýtal, prečo mu neodpisujem, že mu už chýba naše písanie a že mu má hneď napísať..“
„Vravím, že nedočkavý!“
„Alex, prestaň už!“ povedala som nahnevane.
„Prepáč, už som ticho!“ povedala ospravedlňujúco, keďže asi pochopila, že nemám najlepšiu náladu..
„No a v poslednej správe, čo mi písal bolo, že mu niekto hekol účet, takže ho musí zrušiť a keď si vytvorí nový, pridá si ma k priateľom.. Lenže prešli už 2 dni a ešte stále nič! Dokonca som mu písala aj na skype, no ani tam mi ešte neopísal a ani nebol online... Asi sa z neho zbláznim!“ dokončila som svoj monológ zúfalo s hlavou v dlaniach.
„Ale noták Jess! Veď prešli ešte len 2 dni.. A povedz mi, kto sa prihlási na skype aj vtedy, keď nemá s kým volať? Nikto!“ povedala.
„Ale mal si ten nový účet vytvoriť hneď, ako zrušil ten svoj starý!“ namietala som.
„Možno bol v štúdiu, len na mobile.. A vieš, že má veľa práce..“ obhajovala ho.
„Snáď máš pravdu“ povedala som skleslo.
„Už na to nemysli! Určite sa ti už čoskoro ozve! Veď vieš ako veľmi sa máte radi“ usmiala sa Alex a objala ma.
„To bola jeho posledná správa..“ pousmiala som sa.
„Čo teraz myslíš?!“
„No v poslednej správe mi napísal – Mám ťa rád.“
„Tak vidíš! A inak ako sa má Mišo?“
„Asi dobre“ povedala som nezaujato.
„Asi?“ pozrela na mňa so zdvihnutým obočím.
„Nó, boli sme dnes spolu von, no videl na mne, že so mnou niečo je a tak som mu povedala, že sa dnes necítim veľmi dobre.. Navrhol mi, aby som šla domov a tak ma odprevadil až pred dom.. A keďže som na nete zase nič nové nenašla, zavolala som ti, lebo sa mi nechcelo byť doma..“
„Ty si riadna potvorka“ uškrnula sa na mňa.
„Nemohla som s ním byť dlhšie..“
„Veď spolu chodíte, tak nechápem.. Veď... ľúbiš ho, že?“ opýtala sa Alex, no ja som si svojou odpoveďou nebola až taká istá.. A keďže som bola ticho, Alex sa hneď ozvala.
„Ó môj Bože!“ To snáď nemyslíš vážne!“ povedala neveriacky.
„Alex, ja neviem..“
„Akoto, že nevieš? Veď musíš vedieť, čo pri ňom cítiš! Motýle v bruchu, ohňostroje, rozbúšené srdce..“
„Tiež som si na začiatku myslela, že to také bude, no zatiaľ nie je Alex! Nie je! Mám ho neskutočne rada, je to jeden z najlepších chalanov na svete, no ja ho asi neľúbim! Chcem! Ani si nevieš predstaviť ako veľmi chcem, no akosi to nejde!“ zúfalo som sa rozplakala.
„Musíš mu to povedať Jess!“ tíšila ma Alex.
„Nemôžem, zlomí mu to srdce!!“
„Urob už ako chceš, no neťahaj ho za nos veľmi dlho..“
„Možno sa to ešte zmení, možno sa doňho ešte zamilujem, veď sú to len 2 dni..“
„Naozaj si to myslíš??“
„Ja neviem Alex..“
„Poď, ideme sa trochu prejsť“ povedala po chvíli, keď sme už dopili svoje drinky.
„Dnes ťa pozývam ja!“ povedala mi, keď som pri bare vyberala svoju peňaženku z kabelky.
„Ďakujem“ usmiala som sa cez slzy.

„Ani som sa ťa ešte neopýtala, ako sa cítiš bez tej sadry“ usmiala sa Alex počas prechádzky.
„Je to úžasný pocit!“ priznala som.
„A kde nakoniec skončila?“
„Kto/čo?“
„No predsa tá sadra“ zasmiala sa Alex.
„Jááj, mám ju doma“ uchechtla som sa.
„Nesranduj!“
„Vážne! Veď nemôžem vyhodiť tie umelecké diela!“ povedala som pobavene a pokračovali sme 
v prechádzke.. V tej chvíli som bola rada, že nie som sama..

Jessica


7 comments:

  1. Omg, pekne sa nám to tu prekrútilo :)) super časť, rýchlo dalšiu pls :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeem :)... Píšem, píšem ;)

      Delete
  2. krasa :) dalsiu please

    ReplyDelete
  3. krásna časť :) prosím dalšiu :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous28/8/12 18:13

    Uzasná je :) Už sa teším na dalšiu :)

    ReplyDelete