07/04/2014

Story of my Life13

„Myslím, že by si sa mala pridať k ostatným“ prisadne si ku mne Santiago a ja sa len nesmelo usmejem.
„Rada by som, no neviem kroky.. Teda snažím sa ich aspoň pohľadom zachytiť..“
„Chcela by si sa to naučiť?“
„Ani si nevieš predstaviť ako“ zasmeje sa a on ma ťahá za ruku.
„Čo to robíš?“
„Ideme tancovať.“
„Ale veď..“
„Žiadne výhovorky.. Naučím ťa to, nie je to vôbec také zložité.. A tancovať som ťa už videl, takže to pre teba bude hračka“ hovorí mi milo a ja sa teda nechávam presvedčiť.
„Tak teda dobre“ neodolám a tak ma začína učiť základné kroky.
Po vyše pol hodine mi to už celkom dobre ide a začínam to tu zbožňovať.
„Si naozaj dobrá“ smeje sa Santiago a ja som rada, že ma chváli práve on.
Po chvíli skončí pesnička a ja som už potrebovala nejaký nápoj na uhasenie môjho smädu.
Santiagovi som povedala, že sa idem napiť a tak sa ponúkol, že pôjde so mnou. No v momente, keď som sa otočila, ma niekto potiahol späť za ruku a ja som sa automaticky otočila. Pozrela som zo Santiaga na Sebiho a späť, no on sa len usmial, žmurkol na mňa a nechal ma tam so Sebim samú.
„Rád ťa opäť vidím“ hovorí mi a pritiahne si ma bližšie.
„Čo tu robíš?“ pýtam sa prekvapene.
„Toto je moja druhá rodina“ ukázal naokolo seba a hneď k nemu prišlo niekoľko chlapíkov a potľapkali ho po ramene. V tom začala hrať pesnička, ktorú som už pred tým niekde počula, no nevedela som si spomenúť kde.. Milovala som tú pesničku. Sebi ma teda chytil za ruku a ja som sa nechala viesť. http://www.youtube.com/watch?v=eEinlH8SymM
„Tancujem to po prvý krát takže..“ začala som, no on mi len priložil prst na pery.
„Len počúvaj hudbu a nechaj sa ňou unášať, ja ťa budem viesť“ hovorí a zrazu to začne. Tancujem ten najsexi tanec na svete a nevychádzam z údivu, aké pohyby má tento chlap predo mnou! Tanec, ktorý sa tancuje spôsobom, že naše telá sú dostatočne blízko na to, aby sa nepatrne sem tam dotkli jeden druhého, moje boky sa vlnia v rytme hudby a mám pocit, akoby sme tam boli len my dvaja.. Neuveriteľné spojenie dvoch duší.
Po ani neviem ako dlhom čase som už naozaj cítila smäd a tak som povedala Sebimu, že sa idem napiť a on šiel teda so mnou.
„Ahoj Chosé“ pozdravil staršieho kubánca za barom, ktorý vyzeral veľmi priateľsky.
„Sebi, dávno si tu nebol.“
„Viem.. No už ste mi chýbali.. Prepáč.. Toto je Christy a Christy Chosé. Je už ako môj otec“ zasmiali sme sa a podali sme si ruku.
„Teší ma“ hovorím s úsmevom.
„Čo si dáš?“ pýta sa ma Sebi.
„Asi len vodu, inak zomriem od smädu, v krku mám sucho ako na púšti.“
„Dobre“ zasmial sa a sám si ju aj načapoval spoza baru.
„Ste tu prvý krát slečna?“ pýta sa ma Chosé a ja len s úsmevom prikývnem.
„Prvý, no určite nie posledný! Milujem to tu“ hovorím a žmurknem na Sebiho.
„Čo sa to tu deje?“ zjaví sa medzi nami zrazu Santiago ani neviem odkiaľ.
„Ukradol si mi moju tanečnú partnerku Sebi, vieš o o tom?“ uškrnul sa.
„Pozerám, že tu dnes ste s dvoma najlepšími tanečníkmi klubu. Dobrý výber na prvý krát v tomto klube“ zasmial sa Chosé a oboch potľapkal po ramenách a šiel obslúžiť ďalších.
„Chosého nepočúvaj, len nás má rád“ zasmial sa Sebi, no Santiago mu hneď oponoval.
„Ale veď neklamal“ smejeme sa.
„Pravda, obaja ste skvelí“ hovorím uznanlivo.
„A to si ešte nič nevidela.“
„Ako to myslíš?“ pýtam sa.
„Daj mi minútku.“
„Toto sa ti bude páčiť“ hovorí mi Sebi.
„Vážne?“
Po chvíli sa k nám už pripojí aj Santiago, ktorý si Sebiho vezme niekam preč a ja sa ich len snažím nájsť pohľadom medzi ostatnými. Zrazu sa začne ozývať hudba, všetci sa obzrú smerom na stred tanečného parketu, kde už vidím oboch tancovať. Zrazu sa k ním však pridružia ďalší a ďalší a všetci tancujú rovnako, ako by to mali nacvičené vopred.
Obaja akoby sa predbehovali, kto je lepší a taktiež tancovali s nejakými asi miestnymi ženami, ktoré boli úžasné a miestami som nechápala, ako tak môže niekto tancovať. Nevychádzala som z údivu. Sebi si ma doslova podmanil svojimi pohybmi a ja som z neho nedokázala spustiť zrak. Mal na sebe len biele tielko a riflové šortky po kolená. Vyzeral na zjedenie a cítila som v sebe, akoby sa mi v tele búrili hormóny. Mala som pocit, že som sa ocitla v nejakom filme a práve to všetko prežívam s hlavnými hrdinami. No menší rozdiel je v tom, že som v tejto chvíli mala pocit, že jednou z hlavných hrdiniek som ja.

Po pretancovanej úžasnej noci, som sa cítila ako znovuzrodená, no taktiež trošku unavená. Bolo asi 5 hodín ráno a ja som bola rada, že mám dnes voľno.
Z klubu som chcela ísť aj s ostatnými, no potom som zistila, že oni sa pravdepodobne vyparili bezo mňa skôr a tak ma šiel odprevadiť Sebi. Chcel ísť s nami aj Santiago, no Sebi sa s ním potom chvíľu rozprával a zrazu sme už šli bez neho. Chcela by som vedieť, čo mu povedal, no to sa asi nedozviem.
„Môžem sa ťa niečo opýtať?“ zastavili sme sa v strede cesty a vonku sa už pomaly rozvidnievalo.
„Skús.“
„Len som tak rozmýšľal.. Či by si niekedy nechcela.. Teda či by si si to chcela ešte niekedy zopakovať“ dostal zo seba, čím ma pravdupovediac potešil.
„Rada“ hovorím s úsmevom.
„Môžem teraz aj ja otázku?“
„Skús“ uškrnul sa.
„Čo tvoja priateľka?“ pýtam sa zvedavo.
„Už žiadna nie je.. Teda jedine, žeby stála predo mnou“ hovorí a ja sa neovládnem a pobozkám ho.
„Prepáč, nedokázala som odolať.“
„To nevadí.. Ja sa snažím ovládať už celý večer“ zasmiali sme sa a pomaly sme už boli u mňa.
„Nechceš ísť dnu?“ pýtam sa neskôr, stojac pri mojom apartmáne a on s radosťou prikývne.
Konečne sa  vyzúvam z tých vysokých topánok a padám unavene na posteľ.
„Cíť sa tu ako doma, kričím mu z izby, no prekvapivo stojí vo dverách a spaľuje ma tými svojimi očami.
„Prepáč, nedokážem odolať“ uškrnie sa a po chvíli sa nakloní cezo mňa a sladko ma pobozká.

Cítim v sebe spaľujúcu túžbu a taktiež mu nedokážem odolať. Rukami mu vyzlečiem tričko a on ma bozkáva tak vášnivo, že ledva dýcham.


No comments:

Post a Comment