02/11/2013

Forever 25

Hello, takže konečne som sa dostala k písaniu, táto časť bola už dosť očakávaná a je aj dosť dlhá, takže dúfam, že sa bude páčiť a necháte svoj názor aj v komentári :). Chcem sa vám aj poďakovať za to, že ste zostali verný môjmu blogu, aj keď som dlhšie obdobie nič nepridávala.. Sľubujem, že sa polepším :P.. A ohľadom toho prekvapenia.. Dnes pridám ešte jednu časť, soo enjoy ;).


V deň svadby
V to ráno som sa zobudila dosť skoro a možno to bolo aj tým, že mi vedľa mňa chýbal Liam.. Takmer každé ráno sa totiž zobúdzam vedľa neho a dnes som ho chcela mať pri sebe.. No väčšina sa zhodla na tom, že by sme spolu deň pred svadbou nemali spať a tak sme si povedali, že to pre nás nebude problém... A tak som len ležala v posteli a premýšľala nad dneškom.. Tento deň si chcem užiť tak, ako sa patrí. Dnešný deň patrí len nám dvom.. No aj tak som najviac zvedavá na to, ako to všetko pripravili a na to, aký program si tí blázni pripravili..
Neprešlo možno ani 10 minút a  zrazu mi zazvonil mobil a na displeji mi ukazovalo Liamove meno..

,,Dobré ránko miláčik, nezobudil som ťa?" ozval sa jeho podmanivý hlas a ja som sa ticho zachichotala.
,,Ahoj, ani nie... Už hodnú chvíľu len tak ležím a myslím na dnešný deň."
,,Dnešný deň je len náš a preto si ho naplno užijeme."
,,Súhlasím" povedala som s úsmevom.
,,Btw, dnes si mi chýbala.. Ráno som sa prebudil a vedľa mňa ležal namiesto krásky chrápajúci Zayn" zasmiali sme sa.
,,Neboj sa, po dnešku to už budem len ja."
,,Ľúbim ťa Sophie."
,,Aj ja ťa ľúbim" povedala som a v tej chvíli mi vbehli do izby El, Perrie a Dan.
,,Tak vstávaj ty leňoch, dnes je tvoj veľký deň, azda ho nechceš prespať" uškrnula sa Perrie a stiahla zo mňa perinu. Ja som na nich prekvapene civela a po chvíli, keď som sa spamätala, dala som si mobil späť k uchu..
,,Prepáč zlatko, no momentálne do mojej izby vletelo tornádo, takže sa vidíme asi až pred oltárom" zasmiala som sa.
,,Tak teda dobre, teším sa princezná, pá" povedal veselo a zložili sme.
,,Pá“ zložila som a pozrela som na baby s prekrútenými očami.
,,Vy dvaja bez seba asi fakt neviete vydržať ani minútu" krútila hlavou Dan.
,,Nie, nevieme.. Tak teda dobre, už vstávam" povedala som veselo a nasmerovala som si to do kúpeľne.
Následne na to sa začalo doobedie plné príprav, môj make up, vlasy, baby mi pomáhali obliecť si šaty a všetko okolo toho... Keď už som potom bola konečne pripravená a zostala som sama v izbe, obzerala som si každý jeden detail svojich šiat, ktoré boli jednoduché no nádherné zároveň a cítila som sa naozaj ako princezná... Takíto pocit ma žena asi len raz za život a to vtedy, keď má na sebe oblečené svadobné šaty..



,,Ďalej" zakričala som z izby, keď som začula niekoho klopať na dvere.
,,Ahoj, môžem?" nakukla dnu Davidova hlava.
,,Nepýtaj sa a poď" uškrnula som sa a postavila som sa späť pred veľké zrkadlo.
,,Vyzeráš nádherne sestrička" pozrel sa na mňa v zrkadle a zozadu ma objal.
,,Ďakujem Dave.. Za všetko. Mám najlepšieho brata na svete" žmurkla so naňho.
,,To teda máš" povedal a obaja sme sa zasmiali.
,,To by si nebol ty, aby si k tomu niečo nedodal.."
,,Ale veď vieš, že si robím srandu."
,,No akoby som ťa nepoznala" zasmiala som sa.
,,Sophie, je čas" vbehol mi zrazu ocko do izby a s Davidom sme si vymenili pobavené pohľady.. Ocko totiž dosť stresoval posledné dni pred svadbou, miestami aj viac ako Dan a to už je naozaj čo povedať..
,,Okej, vidíme sa pri oltári sestrička."
,,Dave a hlavne nestrať prstene“ hovorím mu s úškrnom.
„Pokúsim sa“ žmurkol na mňa a po chvíli sa vyparil z izby.
,,Tak čo, pripravená?" pýta sa ma ocko.
,,Áno som" hovorím s úsmevom a vychádzame z izby, no pozastavuje ma ešte pred vstupom do záhrady.
,,Sophie, počkaj ešte chvíľku" chytil ma za ruku a ja som naňho zvedavo pozrela.
,,Viem, že nie som najlepší otec, no chcem len aby si bola šťastná a nezabudla na to, že som na teba hrdý.. Sophie, mám ťa rád."
,,Ale oci, veď aj ja ťa mám rada" objímam ho a spustí sa mi slza z oka.
,,A tvoja mama by na teba tiež bola hrdá.. A verím, že tu je dnes s nami a s úsmevom nás pozoruje.."
,,Ďakujem oci" hovorím dojato a myslím na mamu ako sa na nás usmieva.
,,Tak a teraz už poďme, lebo chlapec, ktorý ťa ľúbi, ťa už čaká pred oltárom" zasmiali sme sa, objali sa pričom ocko potiahol nosom a vyšli sme teda konečne von, kde to bolo všetko zastrešené, no vyzeralo to, akoby sme boli aj napriek tomu von.
Vo chvíli keď som zbadala tú krásu, kútiky úst sa mi roztiahli ešte do väčšieho úsmevu a celá užasnutá, som sa na chvíľu zastavila a obzerala sa naokolo. Vpredu bol veľký altánok s bielym baldachýnom, krásne vysvietený, na oboch stranách boli moje obľúbené biele ruže..

,,Tak už poď" hovorí mi veselo Perrie a pomaly kráčam za mojimi družičkami s ockom po mojom boku.. Prechádzam uličkou a z oboch strán sa na mňa usmievajú moji kamaráti, známi, rodinní príslušníci.. S radosťou, že vidím takto všetkých po kope sa usmievam ešte viac a keď dôjdem rovno k miestu, kde sa stanem Mrs Payne a Mr Payne sa na mňa pozerá užasnutý a s úsmevom od ucha k uchu, cítim sa najšťastnejšia na svete.. Ocko mi dáva pusu na líce a podáva moju ruku Liamovi.
Stojíme vedľa seba, Liam mi šepká, že vyzerám nádherne a že ma ľúbi na čo sa len usmejem a Zayn, ako jeden zo svedkov, na mňa žmurká, stojac vedľa Liama po pravej strane.

Obrad prebehol dosť rýchlo, no asi najviac z celého obradu som si užila výmenu našich manželských sľubov. Držali sme sa s Liamom za ruku a ja som ako prvá povedala ten svoj, ktorý som si vopred pripravila. Nebol síce veľmi dlhý, no myslím, že sa Liamovi páčil, čo bolo pre mňa hlavné:
,,I hope that you know, I will always be here for you. You can talk to me about anything any time. Wheter you need ears to listen, or arms to hold you. I will always be just a call away. Please don´t ever forget that! I love you.“
Liam sa po tom, čo som to povedala usmial a povedal ten svoj:
,,I don´t need the most good looking, btw you are, and i don´t need the most popular. I want you, because you are the one, who is there for me when no one else is. I want you, because you are the one, who I can be myself around. I want you, because when I look at you, I see the person i want to be around for the rest of my life. I chose u then, I choose you now and I´ll contiue to choose you forever. I love you Sophie.“

Dojato som naňho pozerala a v tej chvíli som sa cítila ako najšťastnejší človek na svete! Bol to úžasný pocit, ktorý prajem zažiť každému.. Obrad potom pokračoval vymenením si obrúčok a ani som sa nenazdala a povedali sme si svoje áno a dali si náš prvý manželský bozk.

Vybehli sme teda po chvíli z altánku a všetci nám začali tlieskať a pískať. Pozreli sme sa smejúc sa na seba a pobozkali sme sa ešte raz no s tým, že Liam pri tom zdvihol hore ruku akoby hovoril: konečne je moja!"
Ovácie sa ešte vystupňovali a my sme sa celí šťastní pomaly rozbehli uličkou..

Svadobná hostina následne pokračovala vo veľkom svadobnom stane, ktorý sa vonku postavil kvôli počasiu, keďže február je ešte dosť chladný, aj keď zubaté slnko na nás vykúkalo počas celého obradu.

„Taaak a konečne si moja“ objal ma zozadu Liam, keďže som ešte šla do kuchyne niečo vybaviť, no on si ma aj tak našiel.
„A ty si už len môj“ otočila som sa k nemu a ruky som si obmotala okolo jeho pásu.
„Myslím, že by sme mali ísť späť, lebo všetci na teba, teda teraz už aj na mňa čakajú“ zasmiali sme sa.
„Dobre, tak teda poďme“ povedala som a držiac sa za ruky sme sa spoločne vybrali späť k ostaným..
Najprv sme si teda všetci posadali k stolu, pripili si a môj ocko, Dave a Zayn mali príhovor. Počas týchto príhovorov som mala slzy na krajíčku, hoci pri Zaynovi sa miestami smial celý stan.
Liam povedal taktiež pár slov, po ktorých sme mu všetci zatlieskali, mňa pobozkal a následne sme si strihli náš prvý novomanželský tanec.
Svetlá sa zrazu stlmili, na podlahe bolo pripravené srdce z ruží, ktoré som si doteraz ani nevšimla, a keď sme vkročili do stredu srdca, nad nami sa rozsvietili malé svetielka, ktoré sa pomaly zažínali po dĺžke celého stanu.
Vyzeralo to kúzelne a tak sme sa len pozreli na seba, začala nám hrať krásna pesnička--->(http://www.youtube.com/watch?v=q9ayN39xmsI) a my sme sa nechali unášať hudbou. V tej chvíli som sa cítila, akoby sme tam boli len my dvaja a užívali sme si každú jednu sekundu nášho tanca pri ktorom nechýbali rôzne točky, záklony, bozky.. A to sme si to ani nenacvičovali.. Tak dobre nacvičovali, ale len raz.
Po dotancovaní sme si vyslúžili obrovský aplauz a následne sa ku nám na parket pridali aj ostaní. Každý tancoval s každým, zatancovala som si aj so Zaynom, všetci sa veľmi dobre bavili na hudbu, ktorú náš skvelý DJ hral, sem-tam za ním niekto išiel a poprosil ho o nejakú pesničku.. Bolo to skvelé, no potom sme akosi vyhladli a tak sme sa všetci najedli z teplých a studených bufetov, ktoré sme tam mali, kde bolo jedla od výmyslu sveta, takže sme si mohli vybrať naozaj čo sme len chceli..

„No tak mi ho už ukáž“ naliehala Perrie, ktorá chcela vidieť môj prsteň.
„Jednoduchý, no krásny“ povedala som s úsmevom a ukazujem svoju ruku pre väčšiu skupinku, ktorá sa okolo mňa zrazu zhromaždila.
„Naozaj krásny..“
„Nádherný.. Máte tam aj niečo vyryté?“
„Áno, zvnútra máme obaja napísané Forever a ja mám L ako Liam a on má S ako..“
„S ako moja úžasná dcéra Sophie“ doplnil ma ocko, ktorý sa zrazu zjavil pri nás a všetky sme sa na ňom zasmiali.
„Presne tak“ hovorím s úškrnom.
„A mohol by som si so svojou dcérou dnes aj zatancovať?“ pýta sa ma, podávajúc mi svoju ruku a ja ju s radosťou prijímam.
„Samozrejme, ospravedlňte ma dievčatá“ žmurknem na nich a s ockom sa presúvam pomedzi stoly na tanečný parket.
„Takže na tanečnom parkete teraz máme otca nevesty aj s nevestou, takže teraz špeciálna pesnička pre vás----> http://www.youtube.com/watch?v=7fV6fmBerRg“ prekvapil nás DJ a začala hrať pesnička, o ktorej som sa už skôr bavila s Liamom, že by som na ňu chcela tancovať s ockom a on si to pravdepodobne zapamätal a tak som ho teraz len našla pohľadom, stojac vedľa Zayna, usmievajúc sa a perami som mu naznačila I love you.
Chytila som teda ocka za ruku a začali sme spolu tancovať.. Bolo to také milé..
„Nevedela som, že vieš až tak dobre tancovať“ hovorím mu počas tancovania, prekvapená z jeho tanečných kreácií.
„A čo si si myslela, že po kom vieš tak perfektne tancovať?“ zasmiali sme sa a položila som si hlavu na jeho rameno a pomaly sme sa knísali do rytmu.
V tej chvíli som si spomenula na obdobie, počas ktorého sme spolu s otcom vôbec nevychádzali, vtedy strašne veľa pil a všetko okolo toho... Zdalo sa mi to až neuveriteľné, ako veľmi sa zmenil.. Teraz je to úplne iný človek. Stal sa totiž človekom, ktorým bol ešte pred maminou smrťou, ocko taký, akého som si ho pamätala..

Večer pokračoval vo veselom duchu, každý sa bavil, my s Liamom sme sa bavili, ľudia, s ktorými som tancovala, tancujem ma prišli taktiež pozrieť.. Dokonca aj Lily a Peter prišli, hoci teraz už žijú v Amerike.. Perfektne som sa so všetkými porozprávala, tanečný parket nebol nikdy prázdny a ľudia naokolo vyzerali šťastne, čo ma veľmi tešilo..
Neskoro v noci som sa dokonca dočkala aj prekvapenia.. Chalani sa vytrepali na stage k DJ-ovi už v podnapitom stave a popriali mne aj Liamovi všetko dobré, nech nám to vydrží čo najdlhšie.. A následne na to sa k nim pridal aj Liam.
„Takže tento song by som chcel venovať osobe, ktorá ma inšpirovala a pri ktorej som sám sebou.. Toto je len pre teba Soph“ ukázal na mňa s úsmevom a ja som nadšene čakala, čo bude nasledovať.
Liam začal spievať a ja som celá dojatá počúvala pesničku, ktorú pre mňa zložil. Chalani sa miestami taktiež zapájali a robili mu vokály, no ja som vnímala len slová, ktorými mi hovoril ako veľmi ma miluje a zároveň podmanivú melódiu, ktorá bola úplne iná, ako všetky ostatné melódie ich pesničiek.
 Po dospievaní si vyslúžil obrovský potlesk, ktorý si zaslúžil a Liam po chvíli zoskočil z pódia a keď prišiel za mnou, vášnivo som ho pobozkala...
„Ďakujem ti“ šepkám mu a on ma objíma.
„Aj nabudúce“ hovorí podmanivým hlasom a zábava okolo nás sa opäť rozprúdila.. Chalani si pospevovali a pomáhali DJ-ovi vyberať pesničky, ja som si ešte zatancovala s Davidom, so všetkými dievčatami, chalanmi a následne na to, sme sa so všetkými museli rozlúčiť, lebo Liam ma ťahal niekam preč, čo však všetci ostaní okrem mňa pochopili a nasadli sme do auta, v ktorom nás už čakal šofér a na ktorom bolo napísané JUST GET MERRIED. Liama sa pobavene pýtam: „Unášaš ma?“

„Tak trošku.. Veď uvidíš“ hovorí tajomne s úsmevom na perách.

No comments:

Post a Comment