24/10/2013

Finally BACK!

Hellooo :D Hlásim sa vám z nášho zamračeného Slovenska na ktoré si ešte stále zvykám, lepšie povedané na to, že som opäť doma po veľmi dlhom čase! Divný pocit :P. Soo welcome back home Erika!
Na úvod sa vám veeeľmi ospravedlňujem, že som tu už možno 2 mesiace, keď nie viac, nič nepridala. Ako viete(možno aj neviete), bola som 5 mesiacov na mojej pracovnej dovolenke na Cypre a vôbec som nemala čas na písanie, ani sa mi nechcelo (čo vám budem klamať :P). Jednoducho, všade naokolo palmy, slnko, more, pláže, veľké skupiny pohľadných angličanov ;D.. Okay, tú poslednú skupinku nebudem rozoberať! Takže v hlave mám momentálne veľmi veľa nových nápadov na nové story, lenže samozrejme najprv dokončím príbeh Forever, ktorému chýbajú ešte posledné kapitoly na to, aby bol kompletný.


Takže toto je naša hotelová pláž a zároveň môžete v pozadí taktiež vidieť náš hotel, ktorý je celkovo dosť veľký, najviac hostí sme mali okolo 570, čo je dosť, a v tie dni sme boli maximálne busy, no vždy lepšie ako len stáť za barom a nemať čo robiť.. Hotel je zvnútra veľmi pekne zariadený, moderný a je rozložený na veeľmi veľkej ploche.



Výhľad z môjho baru, rovno na pláž
a nádherný pohľad na západ slnka :). ----->


Práca nebola až taká náročná, na pláž som počas leta chodila takmer každý deň, pred prácou alebo medzi ňou.. 
Poväčšine som pracovala v bare alebo sem-tam v obsluhe v reštikách, ktorých bolo dosť, keďže taktiež okrem hlavnej reštaurácie sme mali aj taliansku, grécku a japonskú..


Do práce som sa vždy tešila, aj keď občas sa mi nechcelo(áno, lenivosť je niekedy silnejšia ako my), no po príchode do práce ma tá lenivosť hneď prešla.. Našťastie som s hosť(a)mi mala veeľmi dobré vzťahy, takmer so všetkými, takže som si tým získala veľmi veľa nových priateľov( hlavne angličanov) a pri najbližšej návšteve Anglicka si spravím asi "Tour de England". Celkovo som tam spoznala veľmi veľa nových ľudí, kamarátov, na ktorých nikdy nezabudnem a s ktorými aj naďalej zostávam v kontakte(ešteže máme ten Facebook).
Hostí sme mali prevažne Angličanov a Rusov a potom aj pár ďalších národností, ako napr. Švajčiarov a pomenej Poliakov, Maďarov, Švédov, pár Čechov..



freedom


                                                       with my lovely boyfriend :-*



                                                              Behind my bar :)

                                        staff z našej školy spolu s našim manažérom :)

                                                                    The best :-*

Noo aj napriek pár zlým dňom, ktoré sme si tam prežili (to si prežije asi každí všade), tie dobré rozhodne prevažovali a neľutujem, že som strávila 5 mesiacov na Cypre! Bola to skvelá skúsenosť, spoznala som úžasných ľudí, spoznala som aj chlapca, ktorého ľúbim a s ktorým som veľmi šťastná, prežila som najväčšie párty s ľuďmi, ktorých mám rada a bolo to moje NAJLEPŠIE LETO doteraz!! ;)

PS: sľubujem, že novú časť pridám do konca budúceho týždňa aj s prekvapením :)!

2 comments: