28/05/2012

32 - Harry


Ahojte! Myslela som, že dnes už novú časť nepridám, ale vééľmi ďakujem Janke, ktorá mi s touto časťou pomohla a vrátila mi inšpiráciu a chuť písať.. Ďakujem :-*..


HARRY
„Musím za ňou ísť. Dlhšie to už nevydržím a aspoň mám výhovorku prečo som k nej prišiel- Emily a Zayn“ rozmýšľal som, keď som sa ráno zobudil a mňa prepadli myšlienky o nej..

Keď sme boli v tom múzeu, odtiahol som Zayna do časti s Lenonom, lebo tam nikto nechcel ísť a konečne som mal čas porozprávať sa s ním osamote. Snažil som sa z neho dostať čo najviac, no veľa mi toho nepovedal.. Vlastne len to čo som vedel..
„Kde ma to ťaháš?“ pýtal sa ma nechápavo, keď som ho nenápadne odtrhol od ostatných.
„My dvaja sa musíme porozprávať“ povedal som mu, keď sme zastali pri Johnovi.
„Harry, nepočká to?“
„Nie, nepočká.“
„Tak hovor! O čo ide?“ opýtal sa zvedavo, hoci už asi tušil o čom sa budeme rozprávať..
„Páči sa ti Emily?“ opýtal som sa rýchlo a Zaynovi sa rozžiarili oči..
„Úprimne? Áno páči.. A čo teraz?“ priznal otvorene Zayn.
„Tak prečo ju niekam nepozveš? Choďte len tak von...“
„A čo ak nebude chcieť ísť?“
„Bude chcieť ísť... Veď vy dvaja sa okukujete už od kedy ste sa prvý krát stretli..“ uškrnul som sa.
„Myslíš, že by som to mal skúsiť?“ opýtal sa po chvíli rozmýšľania.
„Jasné, že hej... A ak budeš potrebovať radu alebo pomoc, som tu“ buchol som ho priateľsky do ramena 
a on sa zasmial.. Nie som síce odborník a sám sa momentálne motám v kruhu, ale s Katinou a mojou pomocou to Zayn určite zvládne!
„Tak dík bro“ pousmial sa a obaja sme sa vrátili k ostatným.

Plus pre mňa je, že Emily sa mu páči a mám mu o nej niečo zistiť. Čiže "topic" o ktorej s Kate môžeme kecať je na svete! Aj keď radšej by som sa rozprával s Kate o nás, ale tak aspoň budem s ňou. A inak, múzeum.. Tak krásne tam vyzerala. Šťastná a spokojná. S ním! A najhoršie na tom je, že Nick je úplne 
v pohode chalan. Keby s ňou nebol aj by som ho bral ako frienda. Dokonca niekedy som ani nemusel dať fake smile, lebo je dosť vtipný.
„Ach! Spamätaj sa Harold! Stay pozitive! Keby ma teraz niekto sledoval, pomyslel by si, že spevák populárnej skupiny One Direction (narcizmus nezaškodí) je psychopat, prinajmenšom schizofrenik“ rozmýšľal som.. No už keď stojím pri jej dverách mohol by som sa spamätať.
Zaklopal som, no nikto neotváral a ani som nepočul žiadne hlasy.. Žeby neboli doma?! Bože, nech nie sú doma. Please! Na čo som sa to dal?! Prečo stojím pred ich dverami?! Harold! Toto s tebou ešte žiadne dievča nespravilo. Musím sa správať, akoby sa nič nedialo! Je toľko dievčat. Už len tá z klubu by...

„Harry! Ahoj. No čo ty tu tak skoro? Nestačilo ti včera? :D“ prerušila moje myšlienky svojím úsmevom. Wau. Netušil som že rozospaté dievča môže vyzerať tak nádherne. Spomenul som, že je pol 10 ráno? :D Ale keď som to už proste nevydržal. Najradšej by som jej povedal, že mne nikdy nebude stačiť byť len jej kamarát..
„Hi darling. Ja len... hmm...“ Čo som to vlastne chcel?
„Mám pikošky!“ Povedal som po chvíli.. Presne! Emily a Zayn a bla bla bla. Koho trápia? Kate! A vlastne aj mňa, no teraz to robím pre ňu!
„Uuuu. A ohľadom? Počkaj, nechaj ma hádať? Zamily?“
Stihla ich už aj pomenovať? Zayn a Emily. Zamily. To znie ako family. Možno aj raz budú. A ja budem 
s Kate a budeme mať vedľa seba domy a rovno si môžem založiť agentúru snívajte s nami.. Má Nicka!
„Už majú aj meno?“ zasmial som sa..
„Jasné.. Takže som uhádla?“
„Hej, presne o nich som si prišiel pokecať.. Ale ako vidím potrpíš si na dlhší spánok. Do krásy..“ zapotil som a v duchu som si nadával! Do krásy? Veď už je so gorgeous, viac sa ani nedá. Čo som to povedal?? Zase pri nej trepem somariny..
„Náhodou, už som vyspatá“ uškrnula sa.
„Tak dobre.. Takže vymysli si výhovorku pred Em a dáme stretko v Starbuckse... o hodinku?“
„Nemusím si vymýšľať výhovorky, poviem jej, že idem s tebou“ usmiala sa.. „Tak fajn, platí.“
„Okej, stretneme sa tam.. Bye“ rozlúčili sme sa a „like a boss“ som si odkráčal domov.
No dlho mi náladička „like a boss“ nevydržala. Keď som zabuchol dvere nášho bytu, spomenul si čo všetko som natáral. Pomóc! To je trapas..
Všetci ešte spia, takže teraz si dám rýchle raňajky, lebo v tom strese som akosi zabudol na to, že som hladný. Cornflaksy, cornflaksy. Raz o nich zložím pieseň. :D
Po raňajkách, sprcha.. Alebo vsadím na chlapský smrad? Ale nie! Môj sprcháč zbožňujem.. A radšej voňať ako smrdieť.. Zásada číslo 4...
Ááále ten svoj Blackberry (niekedy)neznášam. Mami, načo mi posielaš SMS práve teraz? Rýchlo som jej však odpísal, aby mala srdce na poriadku...

Hi mom. Áno, mám sa fajn. Aj chalani. A nie, nie som hladný. Moje schopnosti spraviť špagety 
a Louisove mrkvy nás zatiaľ držia pri živote :D. Večer ti zavolám. Ľúbim ťa. ;)

SMS poslaná! A teraz tu je ďalší problém..Čo si oblečiem? Hnedé tričko a krémové nohavice. Plus moje obľúbené náramky. Oblečenie už mám pripravené na posteli.
„Stíham bublinkový kúpeľ?“ opýtal som sa sám seba a pozrel som na hodinky.. Asi nie.
Či kto ma meškať na rande? Žena alebo muž? Muž. Hoci to ani nie je rande..
Ten kúpeľ radšej zo svojho plánu vypustím, no vráti sa tam večer ak s chalanmi nikam nepôjdeme.
Raňajky sú za mnou, tak hurá do sprchy.

O 15 minút.
Sviežosť nadovšetko. Poznáte to? 2 minúty sa sprchujete a 13 filozofujete nad životnými otázkami. U mňa to síce väčšinou takto nevyzerá! :D Ja si sprchu užívam.
Labužník, ako sa vraví ;D.
Ešte nastajlovať háro a môžem ísť. Musím prísť skôr aby som nám stihol kúpiť kávu..
Teším sa na ňu ako malý.. Chcem cítiť jej vôňu, vidieť jej úsmev..Už nech som s ňou :)..


7 comments:

  1. Anonymous29/5/12 05:15

    no baby u mna mate minus za ten Sturbucks :D ja zijuca v kanade :D a moja debilllna vlastnost opravovanie anglickej gramatiky :D baby toje ze STARBUCKS :) a to sa nesklonuje :D a este jedna malickost :D mom not mum :D ale aj tak vas lubim a ta cast sa mi velmi pacila :* ( prepac , ale musela som :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Zuzi v pohode, už som to opravila ;)

      Delete
  2. Anonymous29/5/12 14:18

    :D :D no hahaha suzie! :D kedze si v kanade zabudas, lebo s slovencine sa sklonuje vsetko! a u nas mame mum. takze neries! :D :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous30/5/12 17:39

    PEcková časť veľmi sa mi páči :) tašim na ďalšiu :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/6/12 20:30

    Akože zatiaľ najlepšie napísaná časť ;)... všetky tie výroky :D - like a boss :D...Harold bol taký cute keď zabudol čo chcel povedať :D viem si predstvaiť jeho výraz :D ;). Love you - EMILY:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :)... To bola časť napísana nielen mnou ale hlavne Jankou.. Takže dík Jani :).. a Em love you :-*

      Delete