03/05/2012

19 - Feelings

Dnes tochu kratšia, ale lepšia ako nič ;). Komentáre sú vítané :) Enjoy :-*



Keď v tom...ma nejaký chalan predbehol.
„Ahoj Kate“ začul som ako jej pozdravil.
Myslím, že sa poznali, pretože ho objala a vyzerala dosť prekvapene, keď ho tu videla. Chvíľu som počkal, či ten chalan neodíde, no oni sa veselo rozprávali ďalej..
„Asi to nemá  význam“ pomyslel som si a išiel som si sadnúť naspäť za bar, kde som sedel predtým. Vyzerala šťastne!... Pozoroval som ju z diaľky a keď sa postavila možno ma aj videla, lebo pozerala mojim smerom.. Neviem, bol to len taký pocit...
Čo ma prekvapilo bolo, že toho chalana ťahala za ruku až na parket a tam ho aj pobozkala..
„Takže má frajera..Veď prečo by nemala?! Je nádherná aa.. Ja som idiot..“ nadával som si v duchu...
„Nemôžem uveriť, že ma pobláznila baba, ktorú ani nepoznám! To je šialené...“ smial som sa na sebe v duchu a hlavou mi prúdilo asi milión myšlienok.. Dal som si ešte jednu vodku a pri pohľade na nich, ako spolu tancovali nalepený na seba som sa postavil a odišiel som z klubu..
Nemohol som sa už na nich pozerať.. Do bytu som išiel pešo, lebo som si potreboval prevetrať hlavu a trochu vytriezvieť.. Nie len z alkoholu, ale aj z nej..
Otvoril som dvere na byte a 4 chalani, ktorý sedeli na gauči, sa na mňa zvedavo pozreli.
„Kde si bol tak dlho?“ opýtal sa ma Liam.
„Von“ odpovedal som podráždene a zdrhol som do svojej izby. Všetci na mňa nechápavo pozerali, no mne sa to nechcelo vysvetľovať.. Teraz nie..
Zatvoril som za sebou dvere vo svojej izbe a hodil som sa na posteľ.. Nechcel som teraz o ničom premýšľať, chcel som len tak ležať..Po piatich minútach však niekto zaklopal na dvere.
„Môžem?“ ozval sa hlas spoza dverí. Bol to Liam.. Neodpovedal som,  on vošiel do izby a sadol si vedľa mňa na posteľ. Hlavu som mal zaborenú do vankúša a tak sa Liam ozval ako prvý..
„Čo sa deje?“ opýtal sa otcovsky.
„Ale nič..“ povedal som a posadil som sa na posteli.
„Noták Hazza, všetci vidíme, že sa s tebou v poslednom čase niečo deje... Vieš, že mi to môžeš povedať“ pokračoval..
„Ja len,“ hľadal som správne slová „chcem byť teraz chvíľu sám, prosím“ povedal som nakoniec..
„Určite?“ opýtal sa so starosťou v hlase. 
Viem, že mi chce pomôcť, ale teraz sa o tom naozaj nechcem rozprávať!
„Hej..“ dostal som zo seba a on sa postavil na odchod. „Liam?“ povedal som, keď už stál pri dverách.
„Áno?“ otočil sa.
„Ďakujem“ povedal som s mini úsmevom na tvári a on sa usmial tiež.
„Keby si niečo potreboval, vieš kde sme“ povedal a vyšiel z izby.
Keď Liam odišiel, znova som sa zvalil na posteľ a oblečený som zaspal..

Kate
Ráno som sa zobudila na veľkú bolesť hlavy.
„Áááu“ zastonala som od bolesti, keď som si sadla na posteľ. Pokúsila som sa vstať z postele, no zakrútila sa mi hlava a padla som späť na posteľ.
„Nech sa páči“ vošla do izby Emily a podávala mi nejakú tabletku a vodu.
„Akoto, že si po včerajšku úplne v pohode?“ opýtala som sa jej nechápavo.
„Lebo som si už dala túto tabletku“ zasmiala sa a ja som si dala tú, ktorú mi priniesla a zapila som ju vodou.
„Dnes asi nevstanem“ skonštatovala som držiac sa za hlavu.
„Budeš musieť, lebo Nick je tu  každú chvíľu.“
„Čože? Niečo mi uniklo?“ opýtala som sa a nechápala som, čo sa deje.
„Veď sme sa včera dohodli, že si dnes pôjdeme zahrať basket. Nepamätáš?“
„Nie, nepamätám. A čudujem sa, že ty si to pamätáš“ uškrnula som sa.
„No náhodou.. Veď na také veci ja nezabúdam“ zasmiala sa Em.
„Tak choď sama“ povedala som jej len tak mimo reči.
„No to určite! Nemôžeš ma tam poslať samú“ zaprotestovala Emily.
„Ale môžem“ zasmiala som sa.
„Prosím, poď aj ty“ povedala prosebne a hodila na mňa psie oči o ktorých vie, že na mňa vždy zaberú.
„Hmm.. Tak fajn“ povedala som znechutene a naspäť som sa hodila do postele.
„Prečo si zase ľaháš?! Okamžite sa choď obliecť!“ zavelila Em a už jej nebolo.
Znechutene som vstala z postele, umyla som sa, obliekla a išla som sa najesť.
Dala som si ľahké cereálie s mliekom a hneď ako som dojedla, Nick už zvonil pri dverách.
„Ahoj“ povedala som mu a zazívala som.
„Ahoj“ zasmial sa. „Niekto sa tu asi nevyspal“ uškrnul sa a ja som ho buchla do ramena.
„Aj ja ťa ľúbim“ zaškerila som sa a dala som mu pusu.
„Čau Nick“ zakričala zo svojej izby Emily.
„Čau. Tak čo, pripravená na zoznamovanie?“ zasmial sa a Em vošla do obývačky.
„Jasné“ uškrnula sa a vyšli sme z bytu..


No comments:

Post a Comment