01/04/2012

1 - Posledné dni v škole


Ahojte. Takže dávam tu prvú časť príbehu, ktorá je kratšia a preto hneď pridám aj dvojku, aby ste mali čo čítať. I hope you will enjoy it :).


Do konca školského roka zostáva týždeň a ja už premýšľam nad letnými prázdninami. Na leto mám veľké plány! Ideme s Emily do New Yorku. Veľmi sa už na to tešíme, lebo NY je naše vysnívané mesto a museli sme aj dlho presviedčať našich rodičov, aby nás pustili, no nakoniec nám to dovolili so slovami: „Nech sa dievčatá vzdelávajú a nech niečo zažijú...Aspoň budú v inom prostredí a spoznajú nových ľudí.“ :D Takéto flegmatické reči som od svojich rodičov síce nečakala, ale som rada, že to berú takto. Nakoniec, nie je to až tak ďaleko. Aspoň si od nás na chvíľu  oddýchnu a aj my od nich.. 
„Už len týždeň“, hovorila som si v duchu.. Pri tejto predstave som sa musela usmiať. V tom ma niekto 
pri mojom snívaní prerušil. Bola to naša triedna, ktorá k nám pravidelne chodí cez prestávky no ako som si všimla, dnes to rieši cez hodinu a vykrikuje: „Ospravedlnenky, ospravedlnenky..“ :D. Keďže už je koniec roka, tak naša dochádzka je taká, akoby sa už prázdniny začali. Veď to poznáte. Komu by sa chcelo chodiť 
do školy na konci školského roka?! Známky sú už zakrúžkované a v triede len hráme karty a kecáme.
Keď som si ľahla späť na lavicu, triedna sa ku mne ozvala so slovami: „Kate, viem, že sa už tešíš 
na prázdniny, ale ešte si v škole, tak mi tu prosím ťa nespi, okej?, povedala  mi s úškrnom.
„Áno, pani profesorka“ slušne som jej odpovedala no musela som ešte dodať, “a mimochodom ja nespím, ale opaľujem sa.“ V tom celá trieda vybuchla smiechom a profesorka tiež. „No čo už, keď som taká vtipná,“ povedala som Emily, ktorá so mnou sedela v lavici a od smiechu jej už tiekli slzy.. :D.. Ešte som sa triednej chcela opýtať, či nemá opaľovací krém, ale to by som už bola asi veľmi drzá.. Zazvonilo a konečne sa skončil tento nudný a nekonečný deň. Po škole sme sa dohodli s Emily, že pôjdeme do nákupného centra. O týždeň odchádzame do NY, tak si potrebujeme dokúpiť ešte nejaké oblečenie, doplnky, topánky...Viem, že pôjdeme na nákupy aj v NY, ale nemôžeme tam predsa ísť v teplákoch.. :D

No comments:

Post a Comment