31/03/2012

ÚVOD


Ahojte! Volám sa Caitlyn, ale všetci ma volajú „Kate“ a mám 18. Bývam v Londýne v menšom rodinnom dome blízko centra. Chodím na  športové gymko, milujem hudbu a samozrejme šport. Okrem toho veľmi rada spievam a tancujem. Keď som bola menšia, tak som chodila na tanečnú, odbor hip-hop, takže mám nejaké základy a aj ocenenia.. A na spev som síce nikdy nechodila, ale ako hovorí moja mamka, som prirodzený talent :D. Síce, niekedy svojim známym  trochu leziem na nervy, keď spievam vždy a všade, ale má to aj svoje výhody. Po určitom čase sa text pesničky naučia aj oni a keď napr. sedíme v aute s rodičmi tak spievajú  so mnou. Sme trošku šialená rodinka, ale sme tak správne švihnutý a mám ich veľmi rada! 
V Londýne mám aj veľa kamošov. Mám dve najlepšie kamarátky - Suzie a Emily.  Suzie býva v Kanade, kde sa odsťahovala aj s rodinou asi pred dvoma rokmi. A hoci mi veľmi chýba, vždy si všetko píšeme, čo máme nové, čo sa okolo nás deje a aspoň raz do týždňa spolu skypujeme. Mám ju veľmi rada a neviem čo by som bez nej robila! Je ako moja sestra.Emily „Em“ je tiež z Londýna  a chodíme spolu na strednú. Spoznali sme sa na základnej škole a od vtedy z nás je nerozlučná dvojka.. Je zároveň mojou „stylistkou“. Vždy, keď sa vyberieme na nákupy, tak v nich strávime minimálne 4 hodiny :D. No čo už... Ale aspoň vždy nakúpime za super ceny skvelé kúsky! Keď sa potrebujem vyrozprávať, alebo len tak sa zasmiať či stretnúť, Emily je tu vždy pre mňa :).A čo sa ešte hudby týka  tak najradšej počúvam Beyonce, Bruna Marsa, Katy Perry, Adele a zo skupín Paramore, Simple Plan, Good Charlotte a najnovšie dosť „frčím“ na One Direction. Nie som síce ten typ fanúšičky, ktorá by stála celý deň pred ich hotelom, len aby ich videla, ale páčia sa mi ich pesničky a aj oni sú cute :). Cez leto idem s Emily do New Yorku a preto dúfam, že sa dostanem aj na ich koncert, ktorý tam budú mať.  Btw, chcem tam navštíviť veľa miest a mám veľa snov spojených s NY, takže by som bola veľmi rada, keby sa aspoň časť z nich splnila. Navyše idem predsa 
do New Yorku! A tam sa sny plnia.. :)


KATE



EMILY



No comments:

Post a Comment