24/06/2012

43 - Nezabudnuteľný koncert


Okolo pol šiestej sme nastajlované vyšli pred barák, kde nás už čakalo auto.
„Wow, tak na toto sa ľahko zvyká“ povedala som s úsmevom, keď sme nastúpili do luxusného auta so šoférom. Nebola to limuzína, no bolo to také väčšie čierne auto.
„To teda hej“ súhlasila so mnou Em a ostatné sa na nás začali smiať.
„Je tu niečo vtipné?“ pýtala som sa vážnym výrazom tváre, hoci som zadržiavala smiech.
„Nie, ja len, že som sa tvárila podobne, keď som sa v ňom prvý krát viezla“ zasmiala sa šibalsky Eleanor.
„To je teda pravda“ zasmiala sa Dan. „Presne sa pamätám, keď sme sa prvý krát stretli a išli sme spolu na ich koncert.. Bolo to úžasné!“
„Súhlasím.. A od vtedy chodíme na koncerty väčšinou spolu, teda ak nám to obom vyhovuje“ usmiala sa El na Danielle.
„Vidím, že sa máte veľmi radi“ povedala som s úsmevom.
„Jasné. Veď už nášho prvého stretnutia, sme si veľmi sadli a super si rozumieme, že Dan?“ pozrela na ňu El 
s úsmevom.
„Áno, presne ako hovoríš. Hneď hneď, ako nás chalani zoznámili, sme zistili, že sme na rovnakej vlnovej dĺžke a máme sa o čom rozprávať. Viete, v tejto brandži je väčšinou dosť ťažké nájsť si skutočných priateľov, pretože niektorí sú s vami len kvôli sláve, slávnemu priateľovi alebo kvôli peniazom.. Preto si ceníme priateľstvá, ktoré máme s ľuďmi, ktorých máme radi a ktorí nás majú radi takých akí sme..“ povedala Danielle a žmurkla na El.
„Presne. Napríklad ja osobne nemám rada ľudí, ktorí sa pretvarujú.. A taktiež nepochopím ľudí, ktorí nám dvom píšu nenávistné správy, komentáre.. Aký to má vlastne význam? Aj tak tým nedosiahnu nič, len to, že sa trápime my a chalanov to taktiež štve. Ak majú radi chalanov, mali by sa zmieriť s tým, že k nim patríme a nie sme s nimi len kvôli popularite, ale kvôli tomu, že ich milujeme!“ zakončila svoj dlhý monológ El.
„Hej, tých „haterov“ tiež nechápem.. Oni si ani neuvedomujú, ako tým potom trpíme a pritom sme im nič nespravili.. Ale už sa to v poslednej dobe trošku ukľudnilo a aj my sme si už zvykli a naučili sme sa nebrať to až tak vážne..“ pousmiala sa Dan.
„Oni vám len závidia, že máte úžasných priateľov, ste šťastné a užívate si život..“ povedala Suz.
„A ešte k tomu ste aj skromné, milé, zábavné a máte skvelý vkus“ usmiala som sa.
„Ďakujeme“ povedali naraz a všetky sme sa na ich zohratosti zasmiali.
„Slečny konečná, vystupovať!“ uškrnul sa na nás šofér čím prerušil náš zanietený rozhovor a my sme vysmiate vystúpili z auta.
Auto zastavilo pri zadnom vchode, aby sme sa nemuseli predierať davom.. Chlapom, ktorí stáli pri zadných dverách sme ukázali VIP vstupenky a oni nás s úsmevom pustili dnu. Dan a El ich už ani nemuseli ukazovať, pretože ich tí chlapi poznali.
„Vidím, že už máte známosti“ zasmiala sa Emily.
„Už nás za tých X koncertov, na ktorých sme boli poznajú“ zasmiala sa Dan a všetky sme spolu prešli dlhou chodbou, ktorá viedla k šatniam..
„Ahojte“ pozdravili chalanom Dan a El, ktoré tam vošli ako prvé. Dohodli sme sa totiž, že si z chalanov trochu vystrelíme a baby im povedia, že my neprídeme.. :D
„Čaute“ odzdravili im chalani zborovo.
Stáli sme za rohom a dvere boli otvorené, takže sme mali dobrý výhľad na chalanov a zároveň sme aj všetko počuli.
„A kde sú Kate, Em a Suzie?“ opýtal sa Harry zmätene.
„Oni.. nemohli prísť. Rozmysleli si to na poslednú chvíľu, lebo Kate bolo zle a nechceli ju nechávať samú“ povedali smutne a pri pohľade na sklamané tváre chalanov mi ich prišlo ľúto.
„Zahrali to úžasne!“ pošepkala mi Emily.
„Boli by z nich dobré herečky“ skonštatovala Suzie.
„Haha, nemôžem uveriť, že nám na to naozaj skočili“ povedala som so smiechom.
V tom nám Dan a El dali náš vopred dohodnutý signál, čo znamenalo, že už môžeme prísť.
Zrazu sme vybehli spoza rohu dnu do šatne, a chalani na nás s otvorenými ústami zízali.
„Rozmysleli sme si to.. A už som v pohode“ zasmiala som sa a s babami sme si spoločne tľapli na znak našej zohratosti.
„Pozerám, že ste sa už skamarátili“ uškrnul sa Liam a chalani sa už taktiež spamätali.
„Vy ste teda riadne čísla“ zasmial sa Louis a privinul si k sebe Eleanor.
„Som rád, že ste prišli“ povedal s úsmevom Harry a všetky nás vyobjímal. Potom sme sa zvítali aj s ostatnými chalanmi a keďže už bolo pár minút pred koncertom tak sme sa išli usadiť.
Hala bola úplne preplnená, presne ako vtedy, keď sme tu boli na začiatku prázdnin s Emily.
Rozdiel je len v tom, že teraz sme trochu bližšie k pódiu a nemusíme sa tlačiť medzi ostatnými v dave, pretože máme vyhradené miesta.
„Strašne sa už teším“ povedala som vzrušene a svetlá v hale sa zrazu stlmili a na obrazovke, ktorá je na pódiu, sa začalo premietať video chalanov a odpočítavať sekundy.
Chalani zrazu vybehli zo zákulisia na pódium a začali spievať pesničku Na Na Na, ktorou rozprúdili atmosféru v hale a všetky baby začali šialene kričať.. Netrvalo dlho a aj my sme sa postavili zo stoličiek a začali sme spievať s chalanmi.
„Hello New York“ privítal všetkých Liam hneď po prvej pesničke.
„Dnes by sme tu chceli privítať aj našich špeciálnych hostí a dúfame, že sa vám koncert bude páčiť girls“ pozrel na nás Liam s úsmevom a zakýval nám. My sme mu taktiež odkývali a oni pokračovali v spievaní.. Zaspievali takmer všetky známe pesničky a my sme celý čas tancovali a spievali s nimi. Sem-tam na nás chalani žmurkli a usmiali sa..
„A takto to dopadne dnes“ zakričal Niall a chalani začali spievať Up All Night! My sme sa na nich len zasmiali, keďže sme tušili, že týmto koncertom sa táto noc ešte nekončí a bavili sme sa ďalej.
„Ja ich proste milujem!“ zakričala mi do ucha Emily a ja som len súhlasne prikývla..
Po koncerte sme sa celé natešené vybrali do zákulisia a pochválili sme ich úžasnú show.
„Woow, it was amazing!“ skonštatovala Suzie.
„Ďakujeme“ povedali s úsmevom.
„Boli ste fakt skvelí!“ hodila som sa okolo krku Harrymu.
„Thanks“ zasmial sa z mojej reakcie.
„A čo ste mysleli tým, že takto to dnes dopadne pri Up All Night?“ zvedavo sa opýtala Suzie.
„Máme pre vás prekvapko“ šibalsky sa usmial Zayn.
„Tak to som teda fakt zvedavá“ zasmiala sa Danielle a ja s ňou.
„Takže, let´s go!“ zavelil Louis a všetci sme vyšli zadným vchodom z haly.
Tam však stálo asi 100 dievčat, ktoré sa s chalanmi chceli odfotiť alebo chceli len podpis, tak sme odišli do auta a počkali sme tam na nich.





8 comments:

  1. úžasné!! dokonalé!!! oh my carrots! no prosím si ďalšiu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeem Alex! ďalšia bude asi až pozajtra ;)

      Delete
  2. ou jeee !!! parada ... byt tak na takom koncerte waw .. chcem :D krasne to je .. uz sa tesim na dalsiu cast a na to up all night prekvapko :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeem! ajj ja tam chcem byť a verím, že o rok sa mi to aj podarí a budú mať koncerty aj po Európe ;)..

      Delete
  3. Anonymous26/6/12 20:45

    Bude dnes část ? je to super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Síce si to písala už včera, ale časť bude dnes ;).. a ďakujem :)

      Delete
  4. Anonymous27/6/12 15:23

    Vynikajúce :D Bomba!!! chcem ĎALŠIU!!! :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem! Tak o hodinku pridám ďalšiu ;D

      Delete